Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Jeg er nå på min tredje uke på første brett med cerazette og lurer på om når man evt begynner å få bivirkninger? Er det med en gang eller kan det ta en tid? Gikk på cerazette etter andremann og måtte bare slutte pga blødninger og nedstemthet, samt null sexlyst, men husker ikke hvor fort disse bivirkningene kom... Noen som husker/vet bedre enne meg? Anonymous poster hash: e2dd0...f53
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Bivirkningene hos meg kom etter 1-2mnd og roet seg igjen etter et par mnd til. Jeg ble gravid på cerazette da, uten å glemme en eneste en... Anonymous poster hash: 14f7b...b6e
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Hadde sammenhengende blødning i 4 mnd da jeg brukte ceracette. Legen sa hele tiden det skulle gi seg, men til slutt tror jeg han også mista håpet, og satt meg på noe annet Anonymous poster hash: 145c6...c96
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Mine bivirkninger kom rimelig kjapt, etter noen uker. Mistet all mens og all sexlyst, det er 4 år siden jeg sluttet med cerazette, men har ennå nedsatt libido. Tror den pilla ødela all sexkyst hos meg. Ble også irritabel og deppa på dem. Aldri mer hormonprevansjon. Anonymous poster hash: 22578...f23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå