Gå til innhold

hvilke youghurter gir dere 1 åringene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kan de få vanlig youghurt? Hvilke har minst sukker? ?

Anonymous poster hash: b25c2...aa4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har gitt henne barneyoghurt (safari, sprett og danemino) siden hun var 1.

Hun er litt over 3 år nå

Det ligger flere best i test på nettet. Så den for i år og da kom sprett best ut.

Skrevet

Tusen takk for svar prinsesse fiona:)

Anonymous poster hash: b25c2...aa4

Skrevet

Ho fekk joggolino frå 10-13 mnd, etter det har ho fått sprett, danonino og safari. No er ho 16 mnd og vi har begynt å kjøpe mild og lett då den berre har halvparten av sukkermengda. Likar ikkje heilt at den er laga på lettmelk i staden for heilmelk, men ein kan ikkje få alt..

Skrevet

Her har gutten min fått gresk yoghurt (10 % fett) med litt mosa banan og bær i. Nå veksler vi med denne varianten og kefir tilsatt f.eks litt kokosolje (Har trua på at vi skal ha masse fett jeg da.. ;)  )  Ofte så lager vi en smoothie variant som frokost til hele familien, hvor jeg tilsetter en halv appelsin og faktisk litt brokkoli (man kan seriøst ikke smake at det er brokkoli i den)

Andre dager spiser vi "sjokoladeyoghurt", da moser jeg carob og kakaopulver med banan og tilsetter gresk yoghurt eller kefir. Dette er definitivt favoritten

...det glemte jeg: Jeg søter alltid "yoghurtene" våre med en knivsodd stevia og vaniljepulver (ikke vaniljesukker) ..og så spiser vi det som oftest med nøtter i (finhakket til lillegutt)

Anbefaler å prøve "hjemmelaga" yohgurt altså, synes selv det er mye bedre, poden digger det også, men maser allikevel om "froskeyoghurt" innemellom (tror det er sprett sin som har frosk utenpå) Fordømrade fancy innpakning! :D

Om det blir rester, så fryser jeg det ned i ispinneformer.

Anonymous poster hash: 47412...7ae
Skrevet

sprett banan, sprett skogsbær, danonino, robby, yoplee vanilje mango osv hun liker alle typer nesten :)

Skrevet

Gir selvsagt ingenting med sukker i til en ettåring. Gresk yoghurt med moste bær eller most banan. Av og til vaniljepulver og kanel i, og så dyppe eplebiter i den.

Anonymous poster hash: ab2df...bda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...