Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Våknet i ett tiden av at jeg ikke fikk puste, han hadde da et rimelig godt tak rundt halsen min. Fikk total panikk og trodde først jeg drømte.. Prøvde å dytte han av meg, da fikk jeg to slag i trynet gitt. På leppa og kinnbenet. Fikk endelig dyttet han bort og skrek "hva faen er det du driver med" mens jeg løp ut mot stua. Han kom etter meg og spurte hva det var, orøvde å holde rundt meg, men jeg var jo livredd..helt til jeg skjønte at han hadde sovet hele tiden. Da han hørte hva han hadde gjort knakk han sammen i gråt, aldri sett han gråte ila de ti årene vi har vært i lag. Han har heller ALDRI vært voldelig, eller vist noe som helst tegn til temperemant. Så nå sitter jeg her da, med blå og hoven leppe og et rimelig mørbanka kinnben. Jeg ble mishandlet som barn, og denne sitter ganske langt inne. Samtidig får jeg jo så vondt av mannen som nå har totalt panikk for å sove med meg igjen, han er helt fra seg.. noen som har opplevd dette eller hørt om det før??
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Ja, jeg har hørt om det. Skjønner det var kjempe ekkelt da! Har dessverre ingen gode råd. Anonymous poster hash: efc74...06d
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Jeg har blitt slått av mannen en gang i søvne, han drømte han var i kamp med politiet. Han fikk utrolig dårlig samvittighet og så lei seg når jeg fortalte ham. Ble rimelig sint der og da. Har ikke skjedd flere ganger på flere år nå, så det var nok bare en drøm. For en skummel opplevelse, ikke rart mannen din er lei seg. Noen ganger kan man gå for langt i drømmeverden. Hvis det skjer en gang til så må mannen kanskje få hjelp før det kan utvikle seg til noe mer. Anonymous poster hash: caeee...026
Mamma til 3? Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Min samboer våknet en natt med hendene rundt halsen min. Hadde visst drømt at han var etter en tyv. Jeg merket ingenting, så det kan ikke ha vært så hardt, men tror jeg hadde blitt rimelig redd om jeg hadde våknet!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 samboern til søstern var sånn.... men han var ustabil da.... stakkers fyr, og deg... Anonymous poster hash: acb7e...07f
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 Jeg banket eksen i søvne en gang. Drømte at en mann prøvde å drepe meg så jeg hoppet på eksen i søvne, smelte til han, skrek, klorte han i fjeset og prøvde å bite han. Han klarte å vekke meg og jeg skjønte ingenting, har aldri hatt så dårlig samvittighet før. Han så ikke ut, kloremerker i hele fjeset, blåmerker og sprukket leppe. Han måtte bruke all sin kraft for å stoppe meg, og han er sterk. Jeg trodde virkelig noen prøvde å drepe meg så det tok ett minutt etter jeg våknet før jeg forstod at det var en drøm. Synes synd i din mann, stakkars. Når en voksen mann gråter så har han nok ikke det bra. Mange klemmer til deg også. Anonymous poster hash: a85ab...74e
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #7 Skrevet 19. juli 2013 Min mann har mye søvnforstyrrelser av denne typen. Han ser ting og reiser seg ofte opp etc. En gang våknet jegmed at han satt oppå meg og holdt rundt halsen på meg.. Jeg fikk helt panikk, skrek og gjorde alt jeg kunne for å kaste han av meg. Han sov ennå. Så da jeg kom meg på beina for å slå på lysbryteren til taklyste fulgte han etter meg og tok tak rundt magen/brystet mitt slik man gjør nr koenbhar satt noe i halsen. Jeggreide på et vis å vri meg unna og slått på lyset. Da våknet han helt forvirret. Jeg gråt og fortalte hva som skjedde, han gråt. Vi var begge livredde for å sove etter dette. Det viste seg at siden jeg har astma og får kraftige anfalm noen ganger så drømte han at jeg hadde dette. Og at han måtte løfte opp hodet mitt etc for at jeg skulle få luft. Når jeg tenker etter homdt han ikke hardt om halsen eller noe, men i halvsøvne var dette en voldsom opplevelse for meg. Brukte noen mnd på å føle meg trygg ved soving igjen med han. Nå er jeg så vandt til nattvåkningene hans at jeg vet hva jeg skal gjøre for å roe han raskt. Slå på lyset er en sikker vinner for å vekke han. Anonymous poster hash: de2fe...455
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #8 Skrevet 19. juli 2013 Beklager mye skriveleif. Gikk litt fort i svingene dær Anonymous poster hash: de2fe...455
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 19. juli 2013 #9 Skrevet 19. juli 2013 Uff..nesten litt godt å høre at det er flere som har opplevd det. Jeg er litt redd for å legge meg i samme seng igjen :/ Men, da satser vi på at det ikke skber igjen
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #10 Skrevet 19. juli 2013 Så lenge han ikke har senvirkninger av traume/ptsd er det ikke så sannsynlig at det skjer igjen. Anonymous poster hash: 075de...733
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #11 Skrevet 19. juli 2013 Når du sier det så har vi nylig kommet hjem fra en ukes tur i Bulgaria. En natt våknet jeg opp av at mannen prøver å rive av meg bh'n. Slutt da sier jeg, men han holder bare hardt fast. Legger seg til slutt ned og jeg sovner fort. Neste morgen husket han ingenting. Skummelt:S Anonymous poster hash: 2210a...2ab
*Miss Flua* Skrevet 19. juli 2013 #12 Skrevet 19. juli 2013 Samme har skjedd her. Våknet av at typen hadde kvelertak på meg.. Fikk vekket han, og han var helt knust.. Skjedde heldigvis aldri igjen
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #13 Skrevet 19. juli 2013 Jeg har slått til en kjæreste mens jeg sov. Husket ingenting. Det er over tjue år siden, og har aldri hørt at jeg har gjort noe sånt igjen. Har tenkt mye på hvorfor det skjedde. At det var forholdet mitt til han som forplantet seg videre over til nattesøvnen. Og at jeg var så sint på han i våken tilstand og lei, at det kom ut da jeg ikke kunne stoppe det. Utrulig ekkelt å få høre når en våkner opp at en har gjort noe sånt. Og utrulig fælt for en stakkars uskyldig partner å få oppleve det. Jeg hadde ikke mareritt da. Det var rett og slett at jeg ville sove i fred. Anonymous poster hash: c2cdd...5bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå