Gå til innhold

Lykke på rosa flaske.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et ganske ubildt møte med en fresende (den spyttet takket være planetens mest idiotiske vinåpner) rødvin. Og antrekket for anledningen var jo så klart en hvit topp. Med toppen full av rødvin ;) så var det bare å snu seg rundt for å finne noe å drukne sorgene i. Lykken ble en rosa flaske med Vanishspray. Sorayet på flekkene og lot det ligge i 10 min. Skyldte så toppen og voila :) ikke et spor av noen druer.

Flaks at hyttens eierinne hadde oppdaget vanishsprayens egenskaper ved en annen anledning.

Så i dag skal skapet fylles opp av rosa lykke.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Ah, vi liker jo gladhistorier.

Jeg betaler deg godt for å spraye eksen min - deal?

Skrevet (endret)

Eneste produktet jeg vet hvor reklamene for nevnte produkt nesten funker som prevansjonsmiddel (ikke din reklamering altså ;)

Produktet er faktisk veldig bra.

Endret av Mrs Smutt & Smilende
Skrevet

No problem, always happy to help.

Skrevet

Skuff, trodde i det minste det var noe drikkbart...

Hva kan jeg nå søle på toppen for å få lov til å kjøpe ny da? Dobbel skuff.

Gjest sug lut
Skrevet

Du har jo misforstått - man søler jo aldri på topper man ikke liker, bare på de fineste.

Skrevet

Du har jo misforstått - man søler jo aldri på topper man ikke liker, bare på de fineste.

Du har rett. Dessuten er livet for kort til å gå med topper man ikke liker...

Men, jeg har hørt av hvitvin fjerner rødvinsflekker, også blir kvelden mye festligere når man har 2 flasker man må drikke opp :D

Skrevet

Jeg tror mange betaler godt for sånne tjenester, meg selv inkludert! Fant akkurat ut at min 'kjære' i sterk fortid har kjøpt seg hus omtrent rett oppå der mine foreldre bor. Kjenner gleden over å besøke de hjemme falt en anelse ved denne nye kunnskapen. Så,som sagt, jeg betaler godt. Meget godt. 

Gjest Anybody
Skrevet

Å Vanish i mitt <3

Den fjerner til og med hårfarge! Min frisørvenninne ikk en god dæsj på toppen sin her en dag kg jaggu forsvant ikke skiten!

Løvetann flekker fjernes også :) lykke!

Blomstre du kan feire den rosaflasken med en annen rosa flaske som er drikkbar, rose muligens? Eller det jeg havnet utpå med her om dagen da alt annet var raidet gode gamle peach canei:/

Skrevet

med fare for og bli stemplet som lite intelligent, så må jeg spørre: funker vanish kun på hvite klær og kun på ferskt søl?

Skrevet

med fare for og bli stemplet som lite intelligent, så må jeg spørre: funker vanish kun på hvite klær og kun på ferskt søl?

Nope. Den fjernet 4 dager gammel (stoooor) plommeflekk. I morgen skal den testes på sølvpussflekker på bunadskjorten.

Skrevet

Må til innkjøp av dette vidunder middlet i morgen jeg da :) men funker det like bra i pulverform som i sprayform?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...