Gå til innhold

Stikkpiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med vonde ledd og bruker derfor ganske mye paracet og voltaren. Av en eller anna grunn har legen alltid skrevet ut voltaren som stikkpiller og paracet som tabletter. til å begynne med syntes jeg stikkpillene var noe herk, men nå er jeg blitt veldig komfortabel med de. Som regel så tar jeg voltaren og paracet samtidig og kunne nå tenkt meg å hatt paracetten også som stikkpiller. Virker det teit å spøre legen om han kan skrive ut begge preparatene som stikkpiller?

Anonymous poster hash: 97369...b15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare spør legen din om det du! Vil ikke tro det er en grunn til at du ikke skal få det. Jeg har migrenemedisin i stikkpiller, fantastisk deilig å slippe å kjøre på med tabletter inn i munnen når en allerede er kvalm nok fra før...! :)

Anonymous poster hash: 395f8...5de

Skrevet

Jeg har en resept med en del uttak igjen på, men den gjelder for tabletter. Kan jeg be dee på apoteket til å bytte til stikkpiller eller må de på apoteket lever ut den formen legemiddele som står på resepten?

Skrevet

Du kan fint be de på apoteket bytte til stikkpiller så lenge de har det i samme dose.

Men mest sannsynlig har de stikkpiller i mindre forpaktninger enn tablettene. Sånn at du må kjøpe mange småpakker istedenfor en stor. Det blir ofte dyrere....

Skrevet

Du kan fint be de på apoteket bytte til stikkpiller så lenge de har det i samme dose.

Men mest sannsynlig har de stikkpiller i mindre forpaktninger enn tablettene. Sånn at du må kjøpe mange småpakker istedenfor en stor. Det blir ofte dyrere....

Jeg har de på blå resept og har frikort.

Skrevet

Nei, teitare å ønske det og ikkje gjere noko med det ;)

Ikkje noko rart i å bruke stikkpillar..

Skrevet

Jeg har de på blå resept og har frikort.

Paracet stikkpiller finst i 50 pk, både i 500 mg og 1 g :)
Skrevet

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...