Natti11 Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 For rundt fire dager siden oppdaget vi muggsopp i en vegg i soverommet vårt, leiligheten over har hatt en vannlekkasje og hele den ene veggen på soverommet vårt er utsatt. Vi har snakket med de i etasjen over og kontaktet ett firma, med det ser ut til at dette tar litt tid. Under de siste dagene har jeg hatt mye hodepine og lett kvalme , om jeg er ute av leiligheten gir dette seg ganske raskt, jeg er ganske sikker på at dette kommer av muggsoppen da jeg tidligere ikke har hatt noen problemer. Jeg lufter godt og har vasket veggen med desinfiserende, men dette fjerner jo ikke muggsoppen. Noen som vet om det er farlig eller har noen råd?
Skyen Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 For å være litt mer konkret så er det like farlig for deg som for alle ikke-gravide, mens for fosteret så kan det kanskje være mer farlig, Men jeg vet ikke noe om hvor farlig det kan være. Var jeg deg så ville jeg holdt meg unna leiligheten fremover (sikkert lettere sagt enn gjort), det som allerede har skjedd av innpusting av sopp kan du ikke gjøre noe med, men du kan gjøre noe med om du puster inn soppen fremover. Jeg ville tatt det opp på neste kontroll og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå