Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Trodde jeg fikk den automatisk siden jeg er kunde, men har ike fått den enda! Las på mandag at den var kommet.. Anonymous poster hash: a2cce...c49
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Det er da bare å gå på nettsiden deres hvis du ønsker å handle. Der blir det oppdatert kontinuerlig med nye klær, lagerbeholdning og salg. Anonymous poster hash: bc175...9cb
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Jeg fikk en bitteliten season preview-sak, mener jeg. Har også brukt å få en stor en i forkant i årevis. Anonymous poster hash: f2bfb...35a
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Det er da bare å gå på nettsiden deres hvis du ønsker å handle. Der blir det oppdatert kontinuerlig med nye klær, lagerbeholdning og salg. Anonymous poster hash: bc175...9cb Men på nettsiden er ikke høstkolleksjonen kommet ut. Handler alltid fra nettsiden når jeg handler på hm. Nå var det katalogen jeg spurte om. Anonymous poster hash: 273ab...f1d
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 Har heller ikke fått katalogen, enda jeg er en veldig god kunde. Synes de er sent ute med katalogen denne sesongen. Men også på ny kolleksjon på nett. Venter i spenning :-D Anonymous poster hash: 59cf3...6d2
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 Har heller ikke fått katalogen, enda jeg er en veldig god kunde. Synes de er sent ute med katalogen denne sesongen. Men også på ny kolleksjon på nett. Venter i spenning :-D Anonymous poster hash: 59cf3...6d2 Jeg også! Anonymous poster hash: 273ab...f1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå