Gå til innhold

Hvis dere hadde hatt min mann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Ville dere valgt å gå fra han?

2. Blitt i forholdet?

Etter 9 år sliter jeg fremdeles med valget. Gud jeg er svak!:(((

Positive sider: 

Flink med barna

Engasjert, kjører til bursdager, idrett, kjøper klær til dem osv

Hjemmekjær og til å stole på. Bruker sin meste fritid på å være hjemme oss

Har stabil og veldig god jobb/inntekt

Er snill

Negative sider:

Dårlig på å kommunisere

Skal alltid pynte på sannheten ovenfor kjente og er alltid blid og glad og hjelpsom mot andre ( ikke alltid like blid hjemme nei!)

Kan være vanvittig sta og hakker en del på meg fordi han mener jeg maser og tyter , men det er fordi vi sjelden prater sammen fordi det liker han ikke

Han er villig til å gå i terapi dog jeg vet ikke om det er vits.

Anonymous poster hash: 852db...1d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres da helt normal ut. Tror ikke gresset er noe grønnere på andre siden av gjerdet.

Men tydelig at dere (gjelder vel begge?) må bli bedre på å kommunisere. Hakking og masing/tyting tærer på forholdet.

Anonymous poster hash: 1a889...6c6

Skrevet

Veldig lite informasjon her for en så stor avgjørelse. 

Følg magefølelsen, vil vel de fleste si. 
Men om du har tvilt på dette i NI år, så taler det mye for seg selv... 

Skrevet

Personlig så syns jeg ikke dine negative punkter var "for ille", spesielt om han er villig til å gå i terapi. For der vil han etterhvert innse at denne hakkingen tar på deg og sliter deg ut. Det vil forhåpentlig gi ham et spark i ræva så han skjerper seg ;)

Anonymous poster hash: 7c992...897
Gjest meg&mini
Skrevet

Synes du skal gå i terapi med han...

Så hvis jeg hadde hatt din mann så ville jeg prøvd en siste gang:)

Skrevet

Hvis en av de verste tingene er at han er blid og imøtekommende mot andre, og ikke ALLTID blid hjemme, så skjønner jeg GODT at det ikke er verdt å holde familien sammen, ja!! Jeg er ikke til en hver tid glad og fornøyd hjemme, men jeg er sjelden bitch i møte med nye mennesker jeg treffer.

Anonymous poster hash: 560a2...774

Gjest Antarctica
Skrevet

Kom deg i terapi. Mannen din er er sikkert en fin fyr selv om han er like stum som mange andre menn, han har vel ikke skjønt hva du trenger og at du faktisk trenger det på ordentlig...

Skrevet

Hvis en av de verste tingene er at han er blid og imøtekommende mot andre, og ikke ALLTID blid hjemme, så skjønner jeg GODT at det ikke er verdt å holde familien sammen, ja!! Jeg er ikke til en hver tid glad og fornøyd hjemme, men jeg er sjelden bitch i møte med nye mennesker jeg treffer.

Anonymous poster hash: 560a2...774

Hva mener du? At det er ok at han er blid mot andre hele tiden? Eller at du forstår hva jeg mener??

Skrevet

Kom deg i terapi. Mannen din er er sikkert en fin fyr selv om han er like stum som mange andre menn, han har vel ikke skjønt hva du trenger og at du faktisk trenger det på ordentlig...

Liker deg jeg Pashia..du svarer alltid på mine innlegg <3 hehe

HI

Gjest Antarctica
Skrevet

Liker deg jeg Pashia..du svarer alltid på mine innlegg <3 hehe HI Anonymous poster hash: 852db...1d7

Men du vet, jeg elsker sånn relasjonsgreier! Har noen en sur svigermor, så klør jeg etter å høre om det... (Skrev du om en stum mann i går også?)

Skrevet

Liker deg jeg Pashia..du svarer alltid på mine innlegg <3 hehe HI Anonymous poster hash: 852db...1d7

Men du vet, jeg elsker sånn relasjonsgreier! Har noen en sur svigermor, så klør jeg etter å høre om det... (Skrev du om en stum mann i går også?)

haha...nei det tror jeg ikke;P Men har sikkert skrevet om han før også da han er dårlig på å kommunisere. hehe

HI

Gjest Antarctica
Skrevet

haha...nei det tror jeg ikke;P Men har sikkert skrevet om han før også da han er dårlig på å kommunisere. hehe HI Anonymous poster hash: 852db...1d7

Bra det ikke var deg i går da. For hun i går fikk et råd av meg om å ta seg en elsker.... Jeg syns kanskje ikke du skal gjøre det!

Skrevet

haha...nei det tror jeg ikke;P Men har sikkert skrevet om han før også da han er dårlig på å kommunisere. hehe HI Anonymous poster hash: 852db...1d7

Bra det ikke var deg i går da. For hun i går fikk et råd av meg om å ta seg en elsker.... Jeg syns kanskje ikke du skal gjøre det!

Det var meg det tror eg. Hvis det var et innlegg om mannen som ble sur fordi jeg skrudde av tv en??? hahahahaha....nå ler jeg. Var det i går?? Jaja, over til den historien.... mannen sa han skulle skjerpe seg å bli bedre...men det var ordene..vi får se handlingene.

HI

Gjest Antarctica
Skrevet

Det var meg det tror eg. Hvis det var et innlegg om mannen som ble sur fordi jeg skrudde av tv en??? hahahahaha....nå ler jeg. Var det i går?? Jaja, over til den historien.... mannen sa han skulle skjerpe seg å bli bedre...men det var ordene..vi får se handlingene. HI Anonymous poster hash: 852db...1d7

Hvis han er positiv til terapi, så er han interessert i forholdet. DET er verd noe. Bruk det, og tvi tvi!

Skrevet

Det var meg det tror eg. Hvis det var et innlegg om mannen som ble sur fordi jeg skrudde av tv en??? hahahahaha....nå ler jeg. Var det i går?? Jaja, over til den historien.... mannen sa han skulle skjerpe seg å bli bedre...men det var ordene..vi får se handlingene. HI Anonymous poster hash: 852db...1d7

Hvis han er positiv til terapi, så er han interessert i forholdet. DET er verd noe. Bruk det, og tvi tvi!

Takk

HI

Skrevet

1. Ville dere valgt å gå fra han?

2. Blitt i forholdet?

Etter 9 år sliter jeg fremdeles med valget. Gud jeg er svak! :(((

Positive sider: 

Flink med barna

Engasjert, kjører til bursdager, idrett, kjøper klær til dem osv

Hjemmekjær og til å stole på. Bruker sin meste fritid på å være hjemme oss

Har stabil og veldig god jobb/inntekt

Er snill

Negative sider:

Dårlig på å kommunisere

Skal alltid pynte på sannheten ovenfor kjente og er alltid blid og glad og hjelpsom mot andre ( ikke alltid like blid hjemme nei!)

Kan være vanvittig sta og hakker en del på meg fordi han mener jeg maser og tyter , men det er fordi vi sjelden prater sammen fordi det liker han ikke

Han er villig til å gå i terapi dog jeg vet ikke om det er vits.

Mannen min er ganske lik din, og vi har faktisk vært i terapi.

Det funket en god stund, men nå er vi tilbake til scratch igjen.

Vurderer en ny runde snart.

Anbefaler å prøve iallefall. Jeg mener at hvis man er nær på å bryte opp et forhold med barn, så bør man iallefall sitter igjen og kunne si at "vi prøvde iallefall ALT" før det ble slutt....

Anonymous poster hash: 0e72a...7e8

Skrevet

Jeg ville aldri ha funnet meg i annet enn å ha det så godt som perfekt, det er helt klart! Hvorfor være sammen når man kan ha det bedre alene? 

Anonymous poster hash: b38c9...812
Skrevet

Han høres da helt normal ut. Tror ikke gresset er noe grønnere på andre siden av gjerdet.

Men tydelig at dere (gjelder vel begge?) må bli bedre på å kommunisere. Hakking og masing/tyting tærer på forholdet.

Enig med deg. 

Skrevet

Jeg ville aldri ha funnet meg i annet enn å ha det så godt som perfekt, det er helt klart! Hvorfor være sammen når man kan ha det bedre alene? 

Anonymous poster hash: b38c9...812

Men hva er perfekt da? Når jeg ikke vet om jeg faktisk vil få det bedre alene? Jeg har ikke lyst å være alene med barna, og mange ganger er han god å ha. Skal man gå fra noen når man er usikker da?

HI

Skrevet

Enig med deg. 

Jada, jeg er en hissigpromp, men blir ikke bedre av å prate med veggen:P

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...