Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Ungene her i huset vil jo aldri kvitte seg med noe, så føler vi drukner i rot. Men så får jeg dårlig samvittighet om jeg kaster uten samtykke også.. sukk.. De rydder nesten aldri etter seg, og om de rydder er det å slenge det ned i hvilken som helst kasse eller skuff... ute av syne. De har flere mapper de kan samle tegningene sine i, men stort sett ligger de å slenger på spisebord, stuebord, skjenken, gulvet... Jeg blir sprø!! Og siden jeg er alenemor, så er jeg alene om å få orden. Klarer ikke få orden på mitt eget rot engang, for det er alltid så mye og gjøre. Ønsker egentlig å kaste mest mulig leker, rot og skrot, alt som er unødvendig og blir lite brukt.. Anonymous poster hash: 88b14...225
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Jeg har ryddet i ubrukte leker og bøker, saker de ikke vil savne. Har gitt til røde kors bruktbutikk og til barneavd. på mottak. Anonymous poster hash: 7ac49...57a
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Ja jeg gjør det. Jeg rydder rommet til sønnen min på dager jeg føler meg ekstra kynisk. Er altfor mye leker, og i tillegg er hans største hobby å demontere ting. Ødelagte leker eller leker som er demontert og som han ikke bryr seg om går rett i søpla. Mye drit han har fått i jule og bursdagsgaver, billige småting som bare ligger og slenger.,,, bare å kaste! Anonymous poster hash: 633e7...92b
It's all about me Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Ødelagte leker blir reparert eller kastet. Fra-vokste leker blir arvet videre til mindre barn i familien. Tegninger blir enten tatt vare på av meg i en eske jeg har eller kastet når de har glemt at de eksisterer. Rot blir ryddet sammen.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Jeg kaster ødelagte leker med engang og innfører lekestopp iblandt. Jeg gir vekk til div organisasjoner etter hvert som de vokser fra babyleker osv. Blir det for mye dritt, så gir jeg vekk det og. Jeg har unger som er for heldige. Stor slekt som gir masse gaver. Det blir jo ikke lekt med, men bare ødelagt eller glemt, så da blir det gjemt bort og så gitt bort. Anonymous poster hash: a8699...5a7
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Jeg kaster aldri brukbare ting, men gir bort over en lav sko. Anonymous poster hash: f0603...550
Juks Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Jeg kaster og fjerner leker når barna ikke er tilstede, de har aldri savnet de lekene jeg har gitt bort eller kastet bortsett fra en liten ødelagt hund som kunne bjeffe. Den spurte de lenge etter så man må vel være sikker på at det ikke er en favoritt leke. Uansett så trur jeg barn har for mye leker og mye leker har så dårlig kvalitet at jeg kjøper det ikke. Nå får de det kun dersom de ønsker det til bursdag eller jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå