Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 igår var jeg og min mann sammen med søssteren min, hennes mann og flere andre venner. vi hadde reke kveld med vin å stemning å alt var på topp. jeg er gravid så drakk selvsagt ikke. Det er 2 mnd til termin så begynner å bli god å rund på magen;) igjennom hele kvelden satt mannen til min søster å slang med leppa til meg . ting som 'feit du er a, full av luft du ' ' hold inn den magen din da' osv når jeg gikk forbi.. vi bor i nabohuset så jeg skulle bare hjemom litt (var ganske sent blitt) . så kommer mannen min ganske sint, å full hjem å sier vi ikke skulle tilbake. ok? sier jeg.. å luer jo på hva son har skjedd.. da hadde vistnokk mannen til min søster sagt enda mer om meg å min gravide kropp som fikk begeret til mannen til til å renne over. så han han hadde tatt tak i skjorta på min søssters mann å bett han passe kjeften sin. så takket han for seg å gikk. tidligere idag var jenta vår ute å lekte, å ropte på tante (min søster) men de overså henne... fikk melding nå ikveld om at de var ganske sure på mannen min å at han har problemer osv:/ min mann angrer jo men syns ikke det var rett at jeg ble behandlet sånn. din reaksjon? hva ville du gjort?? Anonymous poster hash: 6d61b...a6b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Jeg ville gått over og snakket it om det. Beklaget at din mann gikk over streken og fortalt at dere ikke likte kommentarene. Og spirt om det ikke går an å bare legge dette bak dere. Anonymous poster hash: 03fd0...dde
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Jeg ville gått over og snakket it om det. Beklaget at din mann gikk over streken og fortalt at dere ikke likte kommentarene. Og spirt om det ikke går an å bare legge dette bak dere. Anonymous poster hash: 03fd0...dde har gjort det. men de mener at det hjelper ikke å debtrenger tid på å fordøye det osv:/ uff.... voldsom reaksjon syns jeg da. hi Anonymous poster hash: 6d61b...a6b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Fått mannen din til å beklage reaksjonen men forklart at han ble sinna på dine vegne og reagerte. D er jo veldig umodent av dem å overse datteren deres må jeg si! Dere kan jo ikke ha d slik. Snakk ut som voksne mennesker. Anonymous poster hash: 15b82...844
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Mannen til søsteren din gikk langt over streken! Jeg hadde nok klikket selv om noen drev å slang kjipe kommentarer! Så jeg ville absolutt ikke beklaget noe som helst! Og det at hun overser tanteungen sin?? Hvor gamle ER de? Anonymous poster hash: c34cc...01d
Somewhere over the rainbow Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Synes din mann handlet helt rett jeg da :-)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Synes ikke mannen din gikk over streken, det er den andre mannen som burde beklage seg her! Anonymous poster hash: 03004...2d7
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 Enig med de tre over, er mannen til søsteren din som burde beklage. Min mann hadde sikkert slått fyren. Anonymous poster hash: 57774...b35
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 Nei, veit du hva!! Mannen din skal da for pokker meg ikke beklage noe som helst! Det er jo den idioten av en svoger som har gått for langt! Gi mannen din en klapp på skulderen fra meg! Om søstra di er så tett mellom øra at hun selv ikke ba mannen sin klappe igjen, så får de bare sitte der og furte! Makan!! Anonymous poster hash: 4a0cb...a12
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #10 Skrevet 18. juli 2013 mannen min så jo at jeg ble såret. når mannen til søssteren min satt å hakket sånn hele kvelden, fordi han trur han er morsom... så han fikk jo nokk. mem han var jo god å børst så kanskje han sku venta til idag.. uff mannen min har jo dårlig samvittighet å vil jo legge det bak seg.. de som er vanskelige:( jenta vår er snart 2 år å blei så skuffa når de overså henne ista... hun skjønte jo ikkenoe! uff altså... søsstra mi er 37 han er 32.. Anonymous poster hash: 6d61b...a6b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #11 Skrevet 18. juli 2013 Tror jeg hadde gått bort dit begge to. Så kan mannen sin si at: jeg beklager reaksjonen men du skylder min kone en unskyldning! Vi forventer oss at den blir gitt snarlig! Hvis mannen til søsteren din ikke gjør det hadde jeg gått og ignorert dem selv (ja barnslig men ville ikke vært i omgangskrets med noen som synes det er ok å behandle andre mennesker på den måten svogeren din gjorde). Anonymous poster hash: ed578...ba0
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #12 Skrevet 18. juli 2013 jeg må bare si at jeg er glad mannen min sto opp for meg som han gjore. å sagt til han i heledag at han ikke skal tenke noe på det mer. det er jo bare surr fra dem sin side. men ble jo skuffa over hvordan de var mot datteren min. de har ei jente på 3 som jenta mi såklart leker godt med. å når jenta mi ropte ista tok de barnet sitt bare vekk... datteren min sa heiheihei, å de overså henne ... fikk helt vondt:( hi.. Anonymous poster hash: 6d61b...a6b
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 18. juli 2013 #13 Skrevet 18. juli 2013 Mannen din har handlet helt rett i den her situasjonen. Han sto opp for de han elsker og det står det respekt av. Stjerne i bok til din mann. Søstra di og mannen derimot, de hadde jeg holdt meg unna på ei god stund for å si det slik. Men synd det går utover datteren deres da. Hun er jo uskyldig oppi det hele.
☆☆☆ Skrevet 18. juli 2013 #14 Skrevet 18. juli 2013 Det er dei som har eit problem og det er opp til dei å løyse det. Men eg hadde sagt til søstra di på ein tydelig måte at vaksne ikkje tek ut på barn at dei er fornærma og treng tid til å furte ferdig..
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #15 Skrevet 18. juli 2013 Jeg syns det var flott gjort av mannen din at han stod opp for deg. Syns ikke han gikk over streken, det var jo ikke som om han kom med knyttneven heller. Da hadde saken vært en annen. Det er din svoger som burde be om unnskyldning, ikke mannen din. Og at de overser ei to år gammel jente er barnslig og utrolig dårlig gjort. Hun er helt uskyldig og dette burde ikke gå ut over henne. Når det er sagt så er det aldri lurt å bo så nærme nær familie. Anonymous poster hash: 29201...6f1
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #16 Skrevet 18. juli 2013 Jeg hadde tatt en prat med søsteren min på tomannshånd - forklart at mannen hennes kommenterte deg slik han gjorde HELE kvelden, og at det til slutt ble mer enn nok og for mye, siden han tydeligvis ikke forstår hvor grensene går ift gravide. Siden det pågikk hele kvelden gikk både du og mannen din lei, og så kan du si at mannen din absolutt ikke burde gjort det han gjorde - på samme måte som hennes mann ikke burde sagt det han sa. Jeg vil tro at dette kanskje også er litt sårt for din søster, hun står på en måte i midten. Det er ikke moro når ens mann virker "opphengt" i en annen kvinnes kropp, om det er positivt eller negativt. I tillegg vil hun sikkert være lojal mot sin mann samtidig som hun er glad i deg. Men får du snakket ordentlig med henne kan dere to sammen finne en strategi for å få begge mennene til å møtes og rydde opp. Begge to har gått over streken, så begge skylder den andre en unnskyldning! Anonymous poster hash: 5f9aa...fd6
Juks Skrevet 18. juli 2013 #17 Skrevet 18. juli 2013 Barnslige kommentarer fra starten av uansett....og barn skal ikke lide for at voksene er tåpelige så det er uoppdragent av din søster å ikke svare på tilrop fra tantebarn.
4Nøtter Skrevet 19. juli 2013 #18 Skrevet 19. juli 2013 Vær stolt av mannen din. Han har ingenting å beklage! For noen utrolig barnslige folk!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #19 Skrevet 19. juli 2013 Dette hadde nok neppe skjedd om dere kjørte alkoholfritt. Anonymous poster hash: 1f84b...9c0
Isola&Lille+julegave Skrevet 19. juli 2013 #20 Skrevet 19. juli 2013 Syns svogeren din burde bedt om unnskyldning, ja. Sånt sier man ikke til en gravid kvinne. Men det å la det gå utover barnet deres er jo helt forkastelig!! Hun har jo virkelig ingen skyld i dette og bør holdes helt utenfor de voksnes krangling! Din søster virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen når hun gjør slikt!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #21 Skrevet 19. juli 2013 Endelig en mann som beskytter dama si istedenfor å gjemme seg bak skjørtene hennes! Applaus! Anonymous poster hash: f971c...318
Gjest Vicky Pollard Skrevet 19. juli 2013 #22 Skrevet 19. juli 2013 Er de 14 år eller? Ærlig talt, hadde noe, sagt slikt til meg så hadde jeg blitt drit- forbanna! Hadde vel sagt noe selv. Men mannen din skal ikke beklage noe synes jeg. Han stor opp for deg som han skulle.
Englenemine Skrevet 19. juli 2013 #23 Skrevet 19. juli 2013 Mannen din er kul og svogeren er en dust. Og de som ignorerer niesa si pga dette er skikkelig barnslige. Hadde ikke bedt om unnskyldning jeg. Mulig sagt en setn som : jeg trengte vel ikke reagere så sterkt kanskje... Men så drittsekk du var mot kona mi hele kvelden måtte det komme en reaksjon tilslutt. Og jeg ville bedt dem gjøre opp for ignorere et uskyldig barn pga deres saker.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #24 Skrevet 19. juli 2013 Nei, veit du hva!! Mannen din skal da for pokker meg ikke beklage noe som helst! Det er jo den idioten av en svoger som har gått for langt! Gi mannen din en klapp på skulderen fra meg! Om søstra di er så tett mellom øra at hun selv ikke ba mannen sin klappe igjen, så får de bare sitte der og furte! Makan!!Anonymous poster hash: 4a0cb...a12 Hvorfor bør ikke HIs mann beklage at han ble fysisk i stedet for å SI i fra at slike kommentarer var upassende og direkte ufine? Jeg synes en beklagelse fra begge mannfolka er på sin plass. Svogeren din var ufin, ekkel og frekk mot deg. Det burde han beklage. Likevel kunne mannen din sagt i fra på en annen måte om at svogers oppførsel gikk langt over streken. Anonymous poster hash: a7748...0a0
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #25 Skrevet 19. juli 2013 Tror jaggu jeg hadde gått i strupen på svogeren selv. Men helt utrolig av din søster å ikke støtte deg i denne saken. Hun har jo vært gravid selv. Anonymous poster hash: 9746d...a8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå