Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Jeg står alltid som online på chat på Facebook. Selv når jeg har logget av. Ser på samboeren sin Facebook at jeg står online til alle døgnets tider, selv om det er timevis siden jeg var der sist. Noen som vet hvorfor? På andre så ser man at det står at det feks er 2 timer siden de var aktive, eller det står at de er på mobil. Anonymous poster hash: 37bec...94b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Du må gå inn på alternativene på chatten og logge deg fysisk av. Eller så må du logge fysisk av facebook. Jeg er aldri pålogget chatten, for jeg er stort sett alltid pålogget facebook. Anonymous poster hash: cb7d0...fdf
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Men jeg står pålogget som online, selv når jeg logger ut av Facebook og logger ut fra chat...? Anonymous poster hash: 37bec...94b
mamma_til_gutt Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Da er du kanskje på push på telefonen? Da står man vel alltid aktiv, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 hva er push? Anonymous poster hash: 37bec...94b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Du må passe på at du er utlogget fra alle steder du har vært på med facebook. Tlf, pad, pc osv. Utlogget på chatten altså. Og så må du logge ut og inn igjen på alle enheter du bbruker til facebook. Det var i alle fall det jeg gjorde.OG etter det gadd jeg ikke logge inn igjen. #2 Anonymous poster hash: cb7d0...fdf
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Har gjort det nå for 10 min siden. Men på samboeren sin tlf så er jeg fremdeles aktiv Anonymous poster hash: 37bec...94b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå