Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Det var svaret jeg fikk servert fra min mann etter å ha konfrontert ham med at han klinte med en dame forrige helg. Han har også spist dyre middager ute med en kvinnelig kollega og fortalt meg at han har jobbet overtid og vært hos en kompis. En felles bekjent av oss avslørte ham. Var ikke dette en vel tynn forklaring? det er jo jeg som føler meg "svidd" og forrådt her. Forstår ikke hvorfor det skal være så grusomt for ham å kline og spise middag med andre? da er det vel bare å slutte med det. Anonymous poster hash: 13829...f0e
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Tynn forklaring? Det der vr jo ikke en forklaring engang.. For en idiot. Anonymous poster hash: b8bbd...42b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Han mente nok at sannheten ville svi for deg, ikke han, og at det var derfor han løy. Når det er sagt var det er skikkelig teit ting å si når han har blitt fersket. Skulle liksom få deg til å tro at han var så "snill" å skåne deg for sannheten. Ja, skikkelig snill! Idiotisk fyr. Anonymous poster hash: e92a2...b4c
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Ehh. En usympatisk drittsekk med andre ord? Ellers så skjønte jeg ikke mye av dette. Tror du må formulere deg litt bedre og fortelle litt mere. Anonymous poster hash: fdd79...02c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå