Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Jeg tisser litt på meg hver gang jeg hoster eller nyser Synes ikke knipeøveser hjelper i det hele tatt, og er livredd for å bli fullstendig inkontinent etter fødselen. Har tatt det opp med fysio, men hun sier jeg bare må fortsett å knipe. Jeg tror ikke jeg kniper riktig, og ser ikke lenger poenget. Finnes det noen ekseperter på dette jeg kan gå til og få hjelp? Fysioterapauter som har spesialisert seg på dette, f.eks.? Bor i Oslo... Anonymous poster hash: 41b64...b85
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Det blir bedre etter fødsel, selv om det kanskje ikke blir helt bra. Knipeøvelser må gjøres over en lang periode for å gi effekt. Anonymous poster hash: f117f...051
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Jeg tisser litt på meg hver gang jeg hoster eller nyser Synes ikke knipeøveser hjelper i det hele tatt, og er livredd for å bli fullstendig inkontinent etter fødselen. Har tatt det opp med fysio, men hun sier jeg bare må fortsett å knipe. Jeg tror ikke jeg kniper riktig, og ser ikke lenger poenget. Finnes det noen ekseperter på dette jeg kan gå til og få hjelp? Fysioterapauter som har spesialisert seg på dette, f.eks.? Bor i Oslo... Anonymous poster hash: 41b64...b85 Jeg hadde samme problemet, og slet en stund etter sv.skapet også.. Finnes fysioterapeuter i Bergen, jeg ble henvist til en flink dame..Sender deg link, hun har laget en video. Jeg kjøpte denne og brukte øvelsene på videoen. Ble helt fin:) http://www.bekkenbunnen.no/Om_kjersti.htm Anonymous poster hash: 74db4...94d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå