Gå til innhold

Dere som har hatt baby som våknet kl 5 ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet h*n noen gang med det?

Hvilken periode våknet de så tidlig?
Og gjorde dere noe spesielt for å få dem til å sove lenger?:)

Anonymous poster hash: 2792a...8dc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våkner hver dag i 5 tiden, får mat og sovner som regel igjen.

Anonymous poster hash: e8a2e...318

Skrevet

Våknet 5.30 fra hun var 8-10 mnd. Vi sto opp. Det gikk over av seg selv og har aldri skjedd igjen. Nå er hun 2 år.

Anonymous poster hash: e58dc...52d

Skrevet

Nja. Nå er hun fire og har utvidet sovingen til 06... men vi hadde en god periode i toårsalderen da hun sov til halv sju-sju mange dager.

Anonymous poster hash: 4ea3d...c5b
Skrevet

Våkner hver dag i 5 tiden, får mat og sovner som regel igjen.

Anonymous poster hash: e8a2e...318

Hvor gammel?:) Gir du mat i sengen eller hva?:)

Skrevet

Jeg lurer , fordi vi har en baby på 9 mnd som våkner kl 5.. nesten AKKURAT kl 5 hver eneste morgen, og umulig å få til å sove igjen.. men hun er trøtt igjen i 7-tiden..

Forsøkt å legge senere og tidligere men ingenting gjør noe annerledes egentlig.

Har vel holdt på sånn et par måneder.. Før sov hun alt fra 07 til 08..

siden det allerede har pågått et par mnd, er jeg bare redd for at det er en vane som har kommet for å bli:) sukk

Skrevet

Begge barna mine hadde en periode hvor de våknet i 4- tiden på natten og skulle opp for å spise og være våken en stund. Gjerne i 3 timer før de tok dupp. Nå husker jeg ikke helt hvor gamle de kunne være når dette skjedde, men jeg tror det var i to perioder. Første gang rundt 6 mnd alder kanskje, og andre gang rundt 15 mnd alder.  Jeg er usikker på om jeg husker riktig da dette er noen år tilbake, men som regel ikke varig. men kan holde på sånn i et par måneder.  Da gjelder det å komme seg i seng litt tidligere om kvelden hvis det er mulig, eller sove når babyen sover. Alt er så mye bedre når man får nok søvn!!

Anonymous poster hash: f3de7...222
Skrevet

Regn med at ting er litt ustabilt frem til 15 mnd alder, og kanskje er det noen oppvåkninger rundt 18 mnd alder. Barna mine er 3-4 år og de sover til klokken 07:00 nå. Men det har hendt at de vil stå opp før, og noen ganger litt senere.  Å legge dem senere har som regel aldri funket!  Bare aksepter at det vil være sånn en periode. Plutselig kommer tiden da DU må vekke barna ;)

Anonymous poster hash: f3de7...222
Skrevet

Eldste står opp tidlig og trenger lite søvn generelt. Hun har alltid vert slik. 

Hun står opp tidlig i somerhalvåret, og kan da være oppe i fem-seks tiden. Sover litt lenger i vinterhalvåret. 

Det er bedre i år, nå er hun seks år. Nå kan hun sovne igjen når hun har lagt seg sammen med oss. 

Skrevet

Jepp! Det har skjedd med alle tre. Vi teipet igjen gardinene slik at det ble helt mørkt. Det tok ikke mer enn to netter før de sov til 6.30.

Anonymous poster hash: e28c5...fb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...