Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Har lastet ned Skype, men hvordan gjør man det når man skal ringe noen? Anonymous poster hash: 85a45...9db
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Trykk på det grønne telefonrøret Anonymous poster hash: 2e02c...3c8
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Skjønte etterhvert at det var to forskjellige vindu... ;-) Anonymous poster hash: 85a45...9db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå