Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Bruker shape-up appen. I følge den skal jeg spise ca 1300 kalorier for å gå ned i vekt. Jeg har nå begynt og trene i tillegg til kostholdsendringen. Går fjellturer og slikt 4-5 ganger pr uke. Forbrenner da ca 400-500 kalorier. Skal jeg fortsatt spise 1300 eller bør jeg spise litt mer? Er egentlig ikke sulten, synes 1300 er mer enn nok. Anonymous poster hash: a7376...7fd
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 1300 kalorier er ikke nok uansett hvor overvektig du nå måtte være! Du bør først og fremst fokusere på at det du spiser er nyttig for kroppen din, og at du mosjonerer godt. Kroppen din får ikke jobbet om du ikke spiser nyttig, og nok, mat uansett så det er ingen poeng i å skulle spise så lite som 1300 kalorier daglig - særlig ikke for en som mosjonerer i tillegg til jobb, hus og annet. Bruk fornuften - ikke kaloriregning. Anonymous poster hash: 4bede...9c1
Edelweis Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 du kan i utgangspunktet spise de kcaloriene du trener og fortsatt gå ned. lurt med litt ekstra når man trener. men du må ikke. :-)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 1300 kalorier er ikke nok uansett hvor overvektig du nå måtte være! Du bør først og fremst fokusere på at det du spiser er nyttig for kroppen din, og at du mosjonerer godt. Kroppen din får ikke jobbet om du ikke spiser nyttig, og nok, mat uansett så det er ingen poeng i å skulle spise så lite som 1300 kalorier daglig - særlig ikke for en som mosjonerer i tillegg til jobb, hus og annet. Bruk fornuften - ikke kaloriregning. Anonymous poster hash: 4bede...9c1 For å klare å spise 1300 kalorier har jeg kuttet ut alt unødvendig. Har lagt om kostholdet fullstendig! Frokost: ulike knekkebrød med magert pålegg + agurk og paprika. Lunsj: omelett eller eggerøre. Middag: rent kjøtt, fisk eller kylling. Ikke potet, pasta eller ris. Masse grønnsaker og salat. Kvelds: smoothie eller knekkebrød. Drikker kun vann, te og kaffe. Og litt juice i smoothien. Spiser frukt eller grønnsaker som mellommåltid. Evt en joghurt 0%. Er ikke sulten, synes egentlig jeg spiser ganske mye... Anonymous poster hash: a7376...7fd
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 du kan i utgangspunktet spise de kcaloriene du trener og fortsatt gå ned. lurt med litt ekstra når man trener. men du må ikke. :-) Takk Kanskje legge til 100 kalorier, men vet ikke helt hva mer jeg skal spise. Nøtter kanskje? Anonymous poster hash: a7376...7fd
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 jeg levde på 1300 kcal en stund i fjor sommer for å få vekk babykiloene som var igjen. Noen ganger hvis jeghadde forbrent mye ved trening spiste jeg litt ekstra eller unnet meg en liten sjokobit - men ikke alltid. Dersom jeg ikke var sulten synes jeg det var greit å få de ekstra kcal "tilgode" Lykke til med vektnedgangen! Anonymous poster hash: e1d3e...e0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå