Gjest Lagå Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Som kommer å ringer med bjella rett utenfor NÅ! -.-
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Du lærer barna at når isbilen ringer så betyr det at isbilen er tom for is. Det er noe alle barna mine vet og det er god lærdom Anonymous poster hash: 0bf5f...403
DaTuMa Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Ja den er her nesten hver dag til alle døgnets tider omtrent. Alt fra kl 10 om mårran til 22 om kvelden. Noen ganger flere ganger om dagen
Gjest Lagå Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Tenker heller på at ho sover nå når kl. er 21 jeg
Gjest Nerdens'mus Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Dumme isbilen som legger reklame i postkassa mi. Med den gode sandwich med karamelisen på bildet. Men aldri kommer. Hjemis bilen kom, men den har jo bare kjedelig is
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Irriterer meg grønn hver gang isbilen kommer og ringer med den dumme bjella si. Den kommer alltid når mini på 5 mnd sover ute i vogna, og med det spetakkelet skal jeg love deg at han våkner!! Anonymous poster hash: 51085...1fb
Gjest Gullguttene Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Burde ikke ringe med den jævla bjella etter kl. 19. Vi bor i enden av gata og her snur isbilen rett utenfor vinduet til unga. I tillegg står den der og ringer en stund. Har hatt så lyst å sende en klage...
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 Dumme isbilen som legger reklame i postkassa mi. Med den gode sandwich med karamelisen på bildet. Men aldri kommer. Hjemis bilen kom, men den har jo bare kjedelig is Bare ring nummeret som står på reklamen så stopper de rett utenfor huset ditt neste gang de er i nærheten, de kommer og ringer på døra om du ønsker det uten å ta ekstra penger for å levere isen på døra Anonymous poster hash: aa06c...c81
Jojo x3 Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 Ingen som bryr seg her om den ringer rett utenfor unntatt hvis vi har lyst på is. Da er det løp og kjøp :-) Du kan jo sende dem en klage hvis du syns det er så gale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå