Gå til innhold

8000,- til mat, bensin og fritid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye eller lite?

Alenemor til to små.

Anonymous poster hash: e48c2...05a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen syns det er mye, andre syns det er lite. Det hadde vært lite for vår familie på 6.

Skrevet

Jeg ville sagt at det er en bra sum å ha igjen til de tingene. Men det er jo avhengig hva man er vant til, hvor mye man bruker på mat og hvor mye man "sløser" ellers.

Skrevet

Midt på treet? Ikke kjempemye, om du tenker deg et budsjett der ca. 4000 går med til mat, mellom 700-1500 på bensin(avhengig av hvor mye du kjører), og resten til resten, men heller ikke veldig lite. Nok til å leve greit på.

Anonymous poster hash: eb11e...621

Skrevet

Jeg er alene med 2 barn. Bruker 4500 på mat og husholdningsartikler i mnd, ca 1500kr på bensin og ikke så mye på underholdning. Ikke om sommeren for da er vi mye ute, men om vinteren blir litt mer lekeland, kino osv enn vår/høst.

Jeg synes det høres ut som det er nok med 8000kr til dette:)

Skrevet (endret)

Jeg er alene med 2 barn. Bruker 4500 på mat og husholdningsartikler i mnd, ca 1500kr på bensin og ikke så mye på underholdning. Ikke om sommeren for da er vi mye ute, men om vinteren blir litt mer lekeland, kino osv enn vår/høst.

Jeg synes det høres ut som det er nok med 8000kr til dette:)

Jeg tenker på en leilighet som er i litt dyrere leieklasse enn jeg så for meg, og har regnet på at det er det jeg vil ha igjen etter alt av regninger er betalt.

Jeg bruker ikke mye penger på "tull" uansett, så jeg syns jo det høres greit ut :P

HI

Endret av kaklemor
Skrevet

Det hadde ikke gått for oss, for bare drivstoff er ca 5000 i mnd.

Skrevet

Kommer veldig an på hvor mye bensin du behøver.

Ellers er det vel greit, men ikke lukrativt.

Anonymous poster hash: 49af5...ceb
Skrevet

Jeg har en bil som ikke sluker bensin, men leiligheten er i nærheten av tog. Så er ikke fare for å bruke tog til jobb. :)

Skrevet

Men med tanke på at dette blir for ett årsperiode da? Eller til jeg finner billigere?

Skrevet

Jeg har det samme ,Syns det er lite jeg da..Vi klarer oss men ikke råd til så mye ekstra.Er du i jobb eller har du penger fra nav?

Anonymous poster hash: 2ca85...f1b
Skrevet

Det kommer vel også an på hvor gamle barna er og hvor mye dere pleier å bruke på fritid?

Anonymous poster hash: 97814...c45

Skrevet

Er i mammapermisjon nå, og begynner igjen snart i jobb.

Men, har funnet flere leiligheter. Så skal ringe litt rundt i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...