Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Er invitert på en fest i morgen. Til en venninne. Jeg sa jeg ikke kunne komme da jeg ikke har barnevakt og mannen her selv skal ut. Sannheten er at jeg ikke uansett hadde orket dra på denne store festen da jeg ikke er så nære lengre med dette paret, selv om de tydeligvis ikke forstår det ( litt spesielle). Uansett så har jeg en venninne som har studert i utlandet som plutselig spør meg og jeg kunne tenke eg å ta litt vin med henne og kanskje en tur ut. Jeg sier nei, har ikke barnevakt siden mannen skal ut, men jeg har veldig lyst og har faktisk barnevakt kommer jeg på... Blir dette frekt? Denne venninnen min skal ha festen er ganske frekk av seg og jeg hadde sikkert fått høre hvor dårlig gjort og hvor teit jeg var om hun fikk nys om jeg var ute allikevel i morgen. Hun er bare slik. Nei, vi er voksne. Hva hadde dere gjort?? Jeg kan altså få barnevakt, men hadde uansett ikke lyst til å dra på denne festen i morgen. Hva hadde du gjort??? Anonymous poster hash: 30fd1...114
Guttaboys Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Da hadde jeg sagt at jeg har skaffet barnevakt, men at det viser seg at en gammel venninne av deg er hjemme og vil møte deg. Så takker du for invitasjonen, og beklager at du ikke kan komme.
Von Hertelhofen Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Jeg hadde drukket vin med venninnen min
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Da hadde jeg sagt at jeg har skaffet barnevakt, men at det viser seg at en gammel venninne av deg er hjemme og vil møte deg. Så takker du for invitasjonen, og beklager at du ikke kan komme. Vel jeg er ikke 100% på at jeg har barnevakt da, og jeg meldte dessuten avbud for 1 uke siden på den andre festen. Hm........ HI Anonymous poster hash: 30fd1...114
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Ville ha gått ut og kost meg med venninen min. Hadde de jeg var invitert på fest fått nyss i det så hadde jeg sagt at det ble veldig spontant og at barnevakten fikk avlyst planene og heller ville passe så da ble det en tur ut på deg. Anonymous poster hash: a1d4f...610
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Jeg ville forklart venninnen som har studert i utlandet situasjonen, og spurt om dere kan drikke vin hjemme hos en av dere, slik at du unngår å bli sett ute, og slipper at hun som inviterte til fest får vite at du fant på noe annet. Hvis du vil helgardere deg kan du jo invitere venninnen hjem til deg på vin, og ikke forlate huset ditt. Da har du i alle fall ditt på det tørre - går jo an å få besøk når man ikke har barnevakt Anonymous poster hash: 6f224...ea7
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Hvorfor har du dårlig samvittighet for at du ikke kommer til festen foresten? Jeg hadde sikkert hatt akkurat det samme, men jeg trenger jo ikke det, jeg er jo voksen og gjør som jeg vil, sånn egentlig i allefall... Hadde vi vært menn hadde vi sagt, nei gidder ikke så hadde det vært greit, mens vi kvinner bruker veldig mye tid og energi på å snike oss unna, finne på unnskyldninger og passe på at andre ikke blir såret. Anonymous poster hash: a1d4f...610
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 Jeg ville forklart venninnen som har studert i utlandet situasjonen, og spurt om dere kan drikke vin hjemme hos en av dere, slik at du unngår å bli sett ute, og slipper at hun som inviterte til fest får vite at du fant på noe annet. Hvis du vil helgardere deg kan du jo invitere venninnen hjem til deg på vin, og ikke forlate huset ditt. Da har du i alle fall ditt på det tørre - går jo an å få besøk når man ikke har barnevakt Anonymous poster hash: 6f224...ea7 Ja jeg vet, men med sommerværet og hvis man har barnefri så blir det LETT en utepils i byen..... HI Anonymous poster hash: 30fd1...114
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 Hvorfor har du dårlig samvittighet for at du ikke kommer til festen foresten? Jeg hadde sikkert hatt akkurat det samme, men jeg trenger jo ikke det, jeg er jo voksen og gjør som jeg vil, sånn egentlig i allefall... Hadde vi vært menn hadde vi sagt, nei gidder ikke så hadde det vært greit, mens vi kvinner bruker veldig mye tid og energi på å snike oss unna, finne på unnskyldninger og passe på at andre ikke blir såret. Anonymous poster hash: a1d4f...610 For jeg er slik....går faktisk til psykolog fordi jeg sliter med "hva andre tenker, mener, føler " om meg..dårlig selvbilde. Dessuten er jeg livredd kritikk. Huff ja, vil være en mann:)) av og til.............. HI Anonymous poster hash: 30fd1...114
Gjest meg&mini Skrevet 18. juli 2013 #10 Skrevet 18. juli 2013 Jeg ville ikke sagt noe, hvorfor må du? Du har allerede sagt at du ikke kommer. Hvis du blir "tatt" så sier du at en gammel venninne ringte og du klarte å skaffe barnevakt.
3 i april Skrevet 18. juli 2013 #11 Skrevet 18. juli 2013 Hadde send en melding til hun med festen at du hadde fått tak i barnevakt allikevel, men at en en god venninne som ikke har vært hjemme på lenge nå var hjemme denne helga og at du derfor ville ha litt kvalitets tid med henne, men legg til at dere evt kan treffes ute Da kan hun ikke "ta" deg på noe, siden du på forhånd sa i fra
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #12 Skrevet 18. juli 2013 Hadde send en melding til hun med festen at du hadde fått tak i barnevakt allikevel, men at en en god venninne som ikke har vært hjemme på lenge nå var hjemme denne helga og at du derfor ville ha litt kvalitets tid med henne, men legg til at dere evt kan treffes ute Da kan hun ikke "ta" deg på noe, siden du på forhånd sa i fra Vel hun liker ikke denne "student" vennina mi da, så jeg vet ikke jeg...hehe HI Anonymous poster hash: 30fd1...114
Gjest FinogFjong Skrevet 18. juli 2013 #13 Skrevet 18. juli 2013 Da hadde jeg tatt med meg venninden til venneparet en kort stund, for så å gått ut med henne 2 fluer i en smekk, og plenty samtale-emne resten av kvelden...
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #14 Skrevet 18. juli 2013 Får ikke barnevakt allikevel. Den jeg trodde var reist. Trodde det var neste uke. Så da er saken grei. Får ta det neste helg:) HI Anonymous poster hash: 30fd1...114
khm Skrevet 18. juli 2013 #15 Skrevet 18. juli 2013 Hehe, det er faktisk helt riktig, vi mannfolk sier bare gidder ikke. Det holder i lange baner det. Måtte tenke på samboeren nå som finner på unnskyldninger hvis hun ikke gidder..."husk at du skal ut idag hvis noen spør"
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #16 Skrevet 18. juli 2013 Hvorfor har du dårlig samvittighet for at du ikke kommer til festen foresten? Jeg hadde sikkert hatt akkurat det samme, men jeg trenger jo ikke det, jeg er jo voksen og gjør som jeg vil, sånn egentlig i allefall... Hadde vi vært menn hadde vi sagt, nei gidder ikke så hadde det vært greit, mens vi kvinner bruker veldig mye tid og energi på å snike oss unna, finne på unnskyldninger og passe på at andre ikke blir såret. Anonymous poster hash: a1d4f...610 For jeg er slik....går faktisk til psykolog fordi jeg sliter med "hva andre tenker, mener, føler " om meg..dårlig selvbilde. Dessuten er jeg livredd kritikk. Huff ja, vil være en mann:)) av og til.............. HI Anonymous poster hash: 30fd1...114 Var ikke ment som kritikk av deg altså, alle kvinner er sånn har jeg inntrykk av... Jeg er også sånn, men hva om vissomatdet noen finner ut... Har den hvite løgnen klar på tunge tre uker før noen evt kommer til å spørre, men trenger jo bare si, nei, gidder ikke... Vi kvinner er merkelige vesner... Anonymous poster hash: a1d4f...610
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #17 Skrevet 18. juli 2013 Hvorfor har du dårlig samvittighet for at du ikke kommer til festen foresten? Jeg hadde sikkert hatt akkurat det samme, men jeg trenger jo ikke det, jeg er jo voksen og gjør som jeg vil, sånn egentlig i allefall... Hadde vi vært menn hadde vi sagt, nei gidder ikke så hadde det vært greit, mens vi kvinner bruker veldig mye tid og energi på å snike oss unna, finne på unnskyldninger og passe på at andre ikke blir såret. Anonymous poster hash: a1d4f...610 For jeg er slik....går faktisk til psykolog fordi jeg sliter med "hva andre tenker, mener, føler " om meg..dårlig selvbilde. Dessuten er jeg livredd kritikk. Huff ja, vil være en mann:)) av og til.............. HI Anonymous poster hash: 30fd1...114 Var ikke ment som kritikk av deg altså, alle kvinner er sånn har jeg inntrykk av... Jeg er også sånn, men hva om vissomatdet noen finner ut... Har den hvite løgnen klar på tunge tre uker før noen evt kommer til å spørre, men trenger jo bare si, nei, gidder ikke... Vi kvinner er merkelige vesner... Anonymous poster hash: a1d4f...610 Det er sant det. Mange ganger så synes jeg mannen er så kort og "frekk" i sms til kompiser, hehe...men det er fordi han ikke gidder eller bruker energi på å gi et : jeg beklager jeg kan ikke eller noe sånt.... Han er mer "nope" eller kan ikke, gidder ikke. rolig kveld hjemme osv hehehe HI Anonymous poster hash: 30fd1...114
Løvinna30 Skrevet 18. juli 2013 #18 Skrevet 18. juli 2013 Helt ærlig. Jeg hadde nok gjort samme som deg, sagt jeg ikke hadde barnevakt, det har jeg gjort fler ganger jeg ikke har hatt lyst til å deltatt på ting. (nå høres det kanskje ut som jeg gjør det ofte, men takker mer ja enn nei). Jeg hadde faktisk gjort det jeg ville mest... Uten å ha hatt veldig dårlig samvittighet. Men for å unngå sjalusi, uvennskap ol hadde jeg sendt mld til hun første som er frekk, og sagt du har fått barnevakt for et par timer, og må ta det litt mer med ro, og sagt/skrevet du ville ta igjen tid med "Stina" da. Hun blir snurt der og da, men det blir ikke lenge, oppdager hun at du er ute på farten med ei annen og har bvakt uten at du har sagt noe er det noe helt annet,. PS; festen til venninnen din handler vel heller ikke om deg, så om du kommer eller ikke gjør vel ikke så mye :-)Kos deg med vin og skravlings ;-)
Gjest Ingen skal få! Skrevet 18. juli 2013 #19 Skrevet 18. juli 2013 Fatter ikke dette. Har vel ikke meldeplikt? Takk nei til festen - trenger ikke begrunne det. Kos deg med venninna di! Ikke frekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå