Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 "Darling pretty" av Mark Knopfler It's time to come away, my Darling PrettyIt's time to come away on the changing tideTime to come away, Darling PrettyAnd I need you darling by my side Heal me with a smile, Darling PrettyHeal me with a smile and a heart of goldCarry me awhile, my Darling PrettyHeal my aching heart and soul Just like a castawayLost upon an endless seaI saw you far awayCome to rescue me Cast away the chains, Darling PrettyCast away the chains away behindTake away my pain, my Darling PrettyAnd the chains that once were yours and mine There will come a day, Darling PrettyThere will come a day when hearts can flyLove will find a way, my Darling PrettyFind a heaven for you and ILove will find a way, my Darling PrettyFind a heaven for you and I Jeg tenker at det er et par som har funnet tilbake til hverandre, mot alle odds og som kanskje ikke har de beste forutsetninger for å "lykkes" men som vet de klarer det fordi de elsker hverandre. (leks. love will find a way) Er jeg helt på bærtur? Overanalyserer jeg? Men det er viktig for meg å tolke denne, hvis noen vil hjelpe meg er jeg veldig takknemlig:) Anonymous poster hash: 7b8ab...c85
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Det er sånn som rockestjernene koker ihop for å få seg noen lekre damer etter konsertene... Anonymous poster hash: eb9a8...8ab
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Er ikkje einig med deg i tolkinga di. Tenkjer sangen handlar om ein mann som ikkje har fotfeste i livet sitt - han flyt og driv rundt utan meining. Han har problem med å finne meining i tilværet, og kanskje har han vondt også på andre måtar. Han ser føre seg at ho dama er redninga. Kjærleiken dei i mellom er det som reddar han og gir meining i livet hans. Når dei finn saman skjer endringa i livet hans, men også i hennar. Kanskje møter dei på nokre problem, men det vil komme ei tid der alt dette er forbi fordi dei elskar kvarandre. Det er mi tolking. Anonymous poster hash: 7a46b...3cc
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Vel, min tolking av sangen at han er forelsket i en som han ikke kan få, en som ikke har samme følelser som han. At det er kun hun som kan gjøre livet hans fullkomment og at det en gang vil være plass for de to sammen og at de vil finne kjærligheten.. eller noe sånt Rart hvor mange forskjellige tolkninger det er av samme tekst Anonymous poster hash: adf05...faa
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Eller kanskje dei er opptatt på kvar sin kant, eigentleg...så vil han at dei begge skal bryte ut og satse fullt og heilt på kvarandre. Anonymous poster hash: 7a46b...3cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå