Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Har akkurat begynt i ny jobb som jeg trodde jeg hadde veldig lyst på. Jeg sendte interessesøknad og jobben var min i løpet av et par uker. Søkte jobb fordi jeg trodde jeg ønsket meg en enkel jobb nå som barna er små. I tillegg får jeg bedre lønn enn om jeg begynner i en langt mer utfordrende og krevende jobb innen yrket mitt. Hadde trodd at dette skulle bli helt topp, men så savner jeg utrolig nok å ha mer ansvar og utfordringer... Føler jeg har gått fem skritt tilbake ved å ta denne jobben som ikke var helt som jeg så for meg.. Huff, skal ikke være lett. Det jeg lurer på nå er om jeg skal ta noen måneder først hvor jeg ser det ann... Eller om jeg skal si fra allerede nå at dette ikke var det rette for meg allikevel. Det skal ikke være lett... Må legge til at jeg hadde flere jobbtilbud og får trolig jobb innen få uker om jeg sier opp.... Anonymous poster hash: e5d5b...f94
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Ville søkt nye jobber, men ikke sagt opp før jeg hadde et tilbud jeg ville takke ja til. Anonymous poster hash: 81251...a22
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Ja, kanskje lurt... Får tenke litt mer på det. HI Anonymous poster hash: e5d5b...f94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå