Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Hva har dere alltid i veska? Etter mange år med type overlevelsesvesker jobber jeg iherdig for å komme ned i mindre størrelser. Nå har jeg endelig skjønt at jeg overlever uten våtservietter. Av en eller annen merklig grunn finnes det alltid noen lekebiler, fargestifter, miniatyrleker og noe spiselig i veska mi selv om barna mine har blitt så store (6 og 9 år) at de helt fint skal klare å sitte uten noe stimuli hvis de er med meg å vi må vente på noe. Det er bare en vane og alltid ha noe som kan underholde barna. Veska har jeg med meg (nesten) overalt med lekebiler og det hele... Må jo bare spørre om det er bare jeg som har denne rare skikken, altså å alltid dra med meg tidtrøyte??? Anonymous poster hash: 07bd6...ec8
nagini Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 iphone, kortholder, lypsyl, og husnøkkelen er det eneste jeg alltid har.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 iphone, kortholder, lypsyl, og husnøkkelen er det eneste jeg alltid har. Er det alt du alltid har med deg?? Som sagt, im downsizing... Har alltid med meg, lommebok, telefon, bind, leppestift, leker, servietter, noe å spise på (tyggis eller tørket frukt), kulepen, noe å skrive på, håndkrem,, husnøkler, plaster og selvfølgelig noen leker.. Det er laaangt i mellom de gangene jeg får brukt alt, men det er da med uansett hvor jeg går. Anonymous poster hash: 07bd6...ec8
Gjest Siklerotte Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Nøkler, lommebok, leppepomade, medisiner og mobil. Mer har jeg ikke behov for.
Musemorbr / Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Veske har jeg ikke brukt på flere år. Jeg har mobilen med meg. Av og til også pengboka, men vanligvis er det unødvendig siden mannen min har sin med. Greit nok, jeg har stelleveske med bleier og klesskift på vogna, eller i bilen, men ikke noe av innholdet er til meg og jeg bærer ikke på den. Veske og trilling av barnevogn, eller handholding med sprellemann, er rett og slett dårlig match. Dermed har jeg klart å befri meg fra alt dilldall jeg før i tiden trodde jeg trengte.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Har alltid med lommebok, mobil, nøkler, leppepomade, en pakke kleenex og antibac. Bytter veske hele tida ut fra behov, så dette ligger i kurven i gangen så lett å hive i ny veske. Anonymous poster hash: f9013...159
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå