Gå til innhold

Hvor handler dere klær til dere selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor handler dere klær til dere selv?

Anonymous poster hash: cbeab...bf5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eger, Høyer, bruuns bazar/Steen og strøm, Zara og HM.

Anonymous poster hash: 1e42a...09e

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Cubus, Only, Vero Moda, Lindex, Kappahl.. Noen ganger Bik Bok (ikke fjortisklær).. Har ikke så godt utvalg i butikker her jeg bor.

Skrevet

Jeg handler på mim, gemo, LaHalle, LaRedoute, Espirit, zolando, c&a og en sjelden gang på h&m, cubus og Lindex.

Vinterklær handler jeg alltid på outlets.

Anonymous poster hash: c70c4...04b
Skrevet

Høyer, trodde de bare hadde klær til menn.

Hvor har de et godt utvalg til kvinner?

Skrevet

Mye Vero Moda og Only... HM... Og så har det blitt noen pakker fra Zalando i det siste :)

Anonymous poster hash: b9db1...e46

Skrevet

Eger, Høyer, Fine TIng og på nett handler jeg på Miinto.no

Kjøper klær av god kvalitet og design og skyr langt unna Vero Moda, Only, Cubus og Lindex. Skjønner meg ikke på folk som handler klær i slike søplebutikker...

Anonymous poster hash: 8c200...44b
Skrevet

Cos, MQ - og Cubus.

Anonymous poster hash: 373a0...f86
Skrevet

Handler der jeg måtte finne det jeg trenger. Liker best Zara, tyske Orsay og Terra Nova, men handler på lokale cubus og lindex. ;)

Skrevet

H&M, Vero Moda, Retro, Høyer, Companys, Zara. Bik Bok og Gina Tricot om jeg finner noe ok. Kanskje bukser på Carlings. Liker best å heller bruke en del på kvalitet som varer når det gjelder gensere og bukser, så kjøper jeg heller "forbrukstøy" som singletter og typiske trendklær o.l. på billigbutikkene.

Skrevet

Jeg handler på Vero Moda, H&M, Cubus og Lindex

Skrevet

Der jeg finner det jeg liker. Stort sett blir det Match, men det hender jeg finner ting hos HM, Only, Veromoda, BikBok osv. Da jeg bodde i "storbyen" fant jeg ofte ting hos Leatherman, men det er noen år siden etterhvert.

Skrevet

Eger, Høyer, Fine TIng og på nett handler jeg på Miinto.no

Kjøper klær av god kvalitet og design og skyr langt unna Vero Moda, Only, Cubus og Lindex. Skjønner meg ikke på folk som handler klær i slike søplebutikker...

Anonymous poster hash: 8c200...44b

Nei, vi som handler i sånne "søplebutikker" er rare gitt... Merkelig at det fins en av de butikkene på nesten hvert gatehjørne da, mye rare søplesamlefolk tydeligvis! Har ikke merka noe på kvaliteten jeg, holder så lenge jeg bruker plaggene iallefall...

Anonymous poster hash: b9db1...e46

Skrevet

Høyer, trodde de bare hadde klær til menn.

Hvor har de et godt utvalg til kvinner?

Jeg handler også hos høyer, de har mye fint til damer, iallefall her jeg bor!:D

Skrevet

Chanel, Gucci, Dior, Prada, Tommy Hilfiger, Zara, Mango, Forever 21, H & M, og Ralph Lauren

Anonymous poster hash: c1a9c...49f

Skrevet

Er innom stort sett alle butikkene når jeg skal handle klær (bortsett fra only og bikbok, klærne er alt for små). Handler mest klær der jeg finner klær som er lange nok.

Skal begynne og bestille fra Long Tall Sally etterhvert og :D

Skrevet

Nå er ikke jeg noen stor shopper, men når jeg først kjøper klær ender jeg som regel opp på h&m, bik bok eller lindex. Elsker indiska, men det finnes ikke her jeg bor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...