Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Bare jeg som mener det er produsentene av disse som skaper et "behov" for det? Kjøpte en stelleveske da jeg fikk mitt første barn, fordi jeg trodde det var sånt man hadde bruk for. Men jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har brukt den. Ofte er det jo like greit, om ikke bedre, å bruke sekk? Da kan man bære både den og ungen uten problemer, istedet for veska over ene armen og barnet på den andre, og må man da åpne en dør så sliter man.. Og de fleste vanlige store vesker har da sånn lang reim så man kan henge den på vogna om det skulle være behov for det.. Og vanlige vesker kan man jo bruke uten barnet også! Synes stelleveske er så oppskrytt, og vil ikke anbefale noen å kjøpe det! Anonymous poster hash: a2a9c...033
Tordensky Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Mens jeg har brukt min i stykker og kjøpt nummer to. Billige saker begge to, men verdt hver krone. Synes det er supert med alle lommene. Men jeg er en vognmamma og ikke en bæremamma.. Godt vi er forskjellige sier nå jeg :-)
☆☆☆ Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Når ein har vogn er bag greiast, no som vi oftast er på farta utan vogn vurderar eg om eg ikkje burde pakke stæsjet i ein sekk.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Det er vel de færreste tingene jeg kjøper i livet som jeg må ha Mye er laget for å skape et behov. Jeg på min side elsket stellevesken min. Foretrekker å ha ting hengende på vognen eller armen (bruker jo veske til vanlig ikke sekk). Den var full av lure rom, et til bleier, et til drikkeflaske, et til skifteklær etc. Den hadde stelleplate, bleieposer og var plastikkbelagt inni slik at en avglemt most banan på bunnen lett kunne tørkes vekk. Så for meg har den verdt gull verdt Anonymous poster hash: 42f1d...2fc
Kortslutning Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Jeg vil si at stelleveske er noe jeg ikke hadde klart meg uten:) jeg har vanligvis ikke så stor veske at det er plass til bleier, flasker, termos, skift, babymat, kremer, leker osv. Så for meg var den gull verdt:) heldigvis er vi forskjellige;)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Enig med deg!! Min hadde også et underlag som du kunne kneppe ut når du skulle skifte bleie, det var en dagoprasjon å få det ut og kneppe det rett på plass igjen så det ble ikke brukt. Itillegg var veska utstyrt med ca 60 lommer i forskjellige størrelser, så selvfølgelig pakket man i nok til å overleve 14 dager på enten Finnmarksvidda eller en øde øy, i virkeligheten dro jeg sjeldent lenger enn tilbbutikken og overlevde helt fint uten.. Anonymous poster hash: 37ef6...519
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Jeg har 4 barn, aldri kjøpt en eneste stelleveske. Alltid bare puttet alt oppi min vanlige veske Anonymous poster hash: 12e11...c5c
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 Har ikke stelleveske, bruker en gammel laptop bag. Anonymous poster hash: 55ff8...f79
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 Har ikke stelleveske, bruker en gammel laptop bag. Anonymous poster hash: 55ff8...f79 Ja! For det er det min stelleveske ser ut som, en laptop-bag! Den har en lomme på hver side inni, men de er ikke så praktiske, og et strikk som går gjennom veska midt i, som er helt ubrukelig... hi Anonymous poster hash: a2a9c...033
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 18. juli 2013 #10 Skrevet 18. juli 2013 Jeg er ikke en veskeperson, og ihvertfall ikke en ryggsekkperson så for meg er en stelleveske en nødvendighet. Jeg har kjøpt en lekker og dyr veske siden jeg regnet med å bruke den endel og det har vært en god investering. Den er alltid pakket og klar og bare til å putte i litt mos og vann og stikke ut døren. Jeg riktig koser meg med alle de små lommene og alt har sin faste plass
Musemorbr / Skrevet 18. juli 2013 #11 Skrevet 18. juli 2013 Laptopveske er supert. Flere rom, polstret, lett å vaske, henger fint på vogna, og er et billig alternativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå