Sikkertforgammel Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Har ei venninne som er en uke over termin i dag. Hun har ikke blitt strippet før, dette er 4 barnet hennes. Hun ble strippet på overtidsktr i dag. Livmorhalsen var moden og myk. Jeg selv ble strippet en uke før termin i siste svangerskap. Jeg fødte 1, 5 døgn etterpå. Dere som har blitt strippet, hvor lang tid etter stripping fødte dere?
<3 2G <3 Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Etter 1. Strippingen gikk det nesten 2 uker og de tok vannet
Sikkertforgammel Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2013 Etter 1. Strippingen gikk det nesten 2 uker og de tok vannet Howly cow... :/ Kjedelige greier...
<3 2G <3 Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Etter 1. Strippingen gikk det nesten 2 uker og de tok vannet Howly cow... :/ Kjedelige greier... Men til gjengjeld når de fikk fram rier så hadde jeg 50 min aktiv fødsel 2,5 timer om vi teller fra vannavgang
Sikkertforgammel Skrevet 19. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2013 Etter 1. Strippingen gikk det nesten 2 uker og de tok vannet Howly cow... :/ Kjedelige greier... Men til gjengjeld når de fikk fram rier så hadde jeg 50 min aktiv fødsel 2,5 timer om vi teller fra vannavgang Venninna mi har enda ikke født. Er nå 24 timer etter stripping. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå