Sikkertforgammel Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Har ei venninne som er en uke over termin i dag. Hun har ikke blitt strippet før, dette er 4 barnet hennes. Hun ble strippet på overtidsktr i dag. Livmorhalsen var moden og myk. Jeg selv ble strippet en uke før termin i siste svangerskap. Jeg fødte 1, 5 døgn etterpå. Dere som har blitt strippet, hvor lang tid etter stripping fødte dere?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 fødte ikke... :-P Ble strippet 2 ganger uten at det skjedde noe mer.. Ble satt i gang noen dager senere. Anonymous poster hash: ac2ba...692
Sikkertforgammel Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2013 fødte ikke... :-P Ble strippet 2 ganger uten at det skjedde noe mer.. Ble satt i gang noen dager senere. Anonymous poster hash: ac2ba...692 Jaiks! :s
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Med førstemann startet fødselen to dager etter. Med nummer 3 ble jeg strippet to ganger uten effekt. Ble satt igang. Anonymous poster hash: 39e3d...314
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Ble strippet på overtidskontroll fredag (husker ikke når på dagen), riene begynte i middagstida lørdag og søndags morgen var jeg blitt mamma :) Anonymous poster hash: 859a9...c50
Sikkertforgammel Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2013 Ble strippet på overtidskontroll fredag (husker ikke når på dagen), riene begynte i middagstida lørdag og søndags morgen var jeg blitt mamma :) Anonymous poster hash: 859a9...c50 Håper det samme skjer med venninna mi! Jeg skal få være med på fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå