Gå til innhold

Hva synes dere er finest? Ang. Kropp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er slanke/normale bein og rumpe, men litt byste og mage bedre enn flat/normal mage, men med stor rumpe og store lår/ ankler?

Anonymous poster hash: 77f80...47b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rent estetisk er det, syns jeg. Men medisinsk sett, nei. Det er uheldig med ekstra fett rundt magen.

Anonymous poster hash: c30e6...6e9
Skrevet

Synest magefeitt er det minst attraktive av dei to alternativa du skisserer.

Anonymous poster hash: b9123...8cf

Skrevet

Magefett er minst attraktiv. Med stor rumpe og lår og flat mage får man jo fine former, har man mye mage og tynne ben får man mer epleform.

Anonymous poster hash: 582bb...3cf
Skrevet

Heller store lår og rumpe enn stor mage.

Anonymous poster hash: 1a469...f1b
Skrevet

Ja heller lår og rumpe enn mage. Dessverre er det omvendt her.

Anonymous poster hash: 9ad9a...10e

Skrevet

Heller litt mage og slanke bein, synes jeg. Stor rumpe og tjukke legger er ikke mye fint. :) De med litt mage kan slanke den vekk og få en idealkropp. De som er breie over fua og har fotballegger må alltid være sånn.

Anonymous poster hash: ccd88...a64

Skrevet

Har du enten ok mage og byste eller ok rumpe og bein så er du uansett ikke så fet at ikke det i hovedsak er antrekket og selvsikkerheten som avgjør hva som ser best ut. Begge deler kan se helt flott ut.

Anonymous poster hash: 5fc57...249
Skrevet

Heller litt mage og slanke bein, synes jeg. Stor rumpe og tjukke legger er ikke mye fint. :) De med litt mage kan slanke den vekk og få en idealkropp. De som er breie over fua og har fotballegger må alltid være sånn.

Anonymous poster hash: ccd88...a64

Du kan godt slanke vekk rompe og legger også. Det er ikke værre enn å bli kvitt magefett. Det er bare en myte.

Anonymous poster hash: 5fc57...249

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...