Gå til innhold

Jeg er så lei alt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg helt utmattet.

Idag har jeg ikke orket å gått ut av huset engang.

Jeg føler meg helt dass rett og slett!

Har små barn(ja jeg er veldig taknemmelig for at jeg har de), men jeg får fnatt snart av å ikke ha 5 minutter alene!!!

Mannen jobber mye borte og jeg jobber 100% og er altså stort sett alene med dem.

Jeg føler jeg er ikke meg lengre. De interessene jeg hadde før jeg fikk barn har jeg null tid til nå. Jeg har ingen nære venner etter de flyttet de som jeg hadde.

Jeg føler meg ensom, utmattet og vil bare gråte flere ganger daglig.

Føles nesten ut som jeg er syk....med en gang jeg har ordnet meg og unga på morgenen så er det nesten som om kroppen min faller sammen og jeg vil bare sette meg for å hvile....

Uff unnskyld for at jeg syter, men jeg bare måtte få det ut et sted!:-(

Anonymous poster hash: c5450...2e0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal ta deg en tur til legen. Fortell hvordan du har det, og så får du sjekket om det er noe fysisk først. Jeg var selv helt på felgen i flere år etter min siste fødsel, og det viste seg at jernlagrene mine var bortimot tomme.

Er det ikke noe fysisk, så kan det jo hende du har en depresjon for eksempel. Og da trenger du hjelp. Uansett må du starte hos legen. Finn telefonnummeret nå, skriv det opp og ring i morgen!

*klem*

Skrevet

jeg hadde fødselsdepresjon for 3 år siden. Kolikk og flere innleggelser på sykehus pga diverse som tok all energi fra meg:-(

Jeg trodde jeg var kommet meg nå, men føler meg så slapp og kan plutselig få smerter i kroppen, fra brystene og ned ene arma...prikker og akkurat som om jeg får strøm gjennom arma...

uff jeg vet ikke, hater å gå til lege å syte:-( men må man så må man!

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Legen er ett alternativ, familievernkontoret er også et bra sted, de tilbyr terapi til både par og enslige med barn. Føler med deg, og sender en god klem :)

Skrevet

ja hadde sikkert hatt godt av en tur dit også, jeg og samboer krangler en del og sex er nesten ikke eksisterende lengre:-S men jeg orker ingenting!!!:-( ikke noe som gir meg noe!Føles ut som jeg er 80 år!!!:(

Takk for klemmen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...