Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Har for tiden en bil som står i 10 ut av 12 mnd og lurer på om det kan være like så greit å gå for leasing. Er det noen som vil dele erfaringer? Anonymous poster hash: 640ae...65b
klg,2 boys now:) Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Så lenge du tar vare på bilen og ikke kjører over avtalte km så er leasing en veldig smart løsning.du får ny bil til en lav kostnad
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Hvor langt er det normalt å kjøre per år? Mest bykjøring Anonymous poster hash: 640ae...65b
Gilette Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Om bilen din står i 10 av årets 12 mnd er ikke leasing men leiebil tingen for deg. Enkelte utleie firmaer har gode avtaler for langttidsleie..
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Greia er at jeg ikke orker stress med å hente bilen hver gang, jeg vil ha den tilgjengelig til enhver tid. Vil også ha samme bil. Bilen pleier noen ganger å bli lånt av andre. Kan alltids beholde den bilen vi har nå (2011-modell), men den vil jo raskt bli gammel og trenge mer vedlikehold. Ved leasing er jo aldri bilen eldre enn tre år. Tenker ikke på pengene egentlig, kun på hva som er best. Vil helst at bilen skal fungere optimalt hver gang vi har behov for den. Anonymous poster hash: 640ae...65b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Jeg trodde det vanligste var å ha en leasingavtale over 3 år. Anonymous poster hash: da251...f1e
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 Ja, jeg tror ikke annet enn lov? Betyr jo uansett at vi da aldri har en eldre enn tre år gammel bil, uten at vi behøver å holde på med kjøp, salg, omregistrering osv. Anonymous poster hash: 640ae...65b
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 Vi har nettopp levert inn leasingbilen vår, har ikke noe galt å si om det egentlig. Bare man tar vare på bilen og ikke overskrider ant. kilometer.Vi hadde avtale på 20 000 km i året, og slet med å holde den. Hadde vi ikke kjøpt oss ny bil et par mnder før vi skulle levere den gamle så har vi ikke kunne kjørt noe særlig Fikk vel utgifter på 3-4 tusen når vi leverte den og det var pga et par dekk som var slitt og en bitte liten bulkl i fangeren bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå