Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Vi fikk bv inn i bildet etter en bekymringsmelding på grunnlag av en krqngel mellom meg og bf. Barnet var ikke til stede., de sjekka oss ut av saken i dag. Vi var inne på samtale og hadde ett hjemmebesøk. De kunne også fortelle meg at vi var supre foreldre og at de hadde inntrykk av at vi satte barnet i første rekke. Å det har vi alltid gjort og kommer alltid til å gjøre :-) Anonymous poster hash: 0f782...ed0
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Nå tror jeg heller ikke barnevernet er "ille", tvert imot, men du baserer konklusjonen din på din ene personlige erfaring med dem? Anonymous poster hash: aadce...cb1
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Nå tror jeg heller ikke barnevernet er "ille", tvert imot, men du baserer konklusjonen din på din ene personlige erfaring med dem? Anonymous poster hash: aadce...cb1 [/quote Nå har jeg vært under bv selv når jeg var mindre å ingen negative følelser rundt det heller.] Anonymous poster hash: 0f782...ed0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå