Gå til innhold

Barnerom. Hva synes dere om denne tapeten? *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over denne tapeten helt tilfeldig og elsker fargene! Har aldri likt ugler spesielt godt men har skjønt at det er veldig in akkurat nå. Er ikke derfor jeg har valgt denne tapeten altså! Skal bruke den til å tapetsere inni et skap (skapet er hvitmalt og jenta mi har bøker og leker inni det) og kanskje på en av veggene på rommet til vesla (5 år). Tenkte å lage et bilde av tapeten og ramme inn med glass. Henge det på en av de hvite veggene? Har og en trekasse med lokk jeg lurer på om jeg skal gjøre noe med. Kanskje tapetsere selve kassen og male lokket hvitt? Eller omvendt? Hva tror dere er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom over denne tapeten helt tilfeldig og elsker fargene! Har aldri likt ugler spesielt godt men har skjønt at det er veldig in akkurat nå. Er ikke derfor jeg har valgt denne tapeten altså! Skal bruke den til å tapetsere inni et skap (skapet er hvitmalt og jenta mi har bøker og leker inni det) og kanskje på en av veggene på rommet til vesla (5 år). Tenkte å lage et bilde av tapeten og ramme inn med glass. Henge det på en av de hvite veggene? Har og en trekasse med lokk jeg lurer på om jeg skal gjøre noe med. Kanskje tapetsere selve kassen og male lokket hvitt? Eller omvendt? Hva tror dere er best?

Kjempefin! Jeg tror jeg hadde valgt hvit kasse og tapet på lokket. :)

Skrevet

Noen ganger bruker hun kassen til å sitte på. Kanskje det blir slitasje på lokket? Kanskje bedre at det er malt da?

Skrevet

Noen ganger bruker hun kassen til å sitte på. Kanskje det blir slitasje på lokket? Kanskje bedre at det er malt da?

Ja det har du rett i. Du kan jo evt. lakke over tapeten. Eller ha tapet på kassen og male lokket i en av fargene fra tapeten :)

Skrevet

Guøvlakk funker!!! :D Og tapeten var veldig fin!

Anonymous poster hash: 597db...c5f
Skrevet

Ja det har du rett i. Du kan jo evt. lakke over tapeten. Eller ha tapet på kassen og male lokket i en av fargene fra tapeten :)

Guøvlakk funker!!! :D Og tapeten var veldig fin! Anonymous poster hash: 597db...c5f

Ja, begge deler er kanskje like fint/smart? :) Får se hva det blir til. :)

Gjest Tale30
Skrevet

Love it! Ville kanskje ikke hatt den på alle veggene.,

Skrevet

Love it! Ville kanskje ikke hatt den på alle veggene.,

Nei, det blir evt kun på en vegg! :)

Skrevet

Kjempe fin når det bare er til en vegg :)

Hadde nok blitt litt vel mye om det var på hele veggen ja.

Skrevet

Jeg ville ikke hatt den på veggen med mindre du har oppussing som hobby. Det er ikke mange årene før den tapeten blir for barnslig. På en kasse, inni et skap eller som et bilde du bare kan fjerne når andre ting blir mer inn synes jeg derimot den er fin.

Anonymous poster hash: f5d2f...d1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...