Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Jeg og mannen har hatt en LANG periode (snakk om langt over 1 år) der han ikke ønsket å gi meg noe som helst seksuell oppmerksomhet (tar ikke initiativ til sex og avviser som regel meg også, men blir med på det noen ganger for husfredens skyld som jeg antar), aldri komplimenter for utseende, merker ikke hvis jeg har pyntet meg for ham, flørter osv - null reaksjon. Jeg har bestandig vært slik at jeg er det motsatte av å være flørtende med andre når jeg er i forhold, aksepterer ingen form for det å oppsøke oppmerksomhet hos andre fra min side. Men nå har jeg fått nok, denne avvisningen og mangel på oppmerksomhet fra mannens side får meg til å føle meg stygg, uattraktiv osv. Går utover livskvaliteten det. Så nå har jeg etter råd fra ei venninne bestemt en annen taktikk for å få mannen til å innse hva han faktisk har. Det er å pynte meg ekstra når jeg er ute av huset og være mer "frempå" i samtalen med andre menn. Ikke noe flørting eller berøring, men mer himling med øyne, humor, smil osv. Så tenkte jeg at hvis andre menn begynner å legge merke til meg så kan det få mannen til å bli sjalu og faktisk begynne å sette pris på meg hjemme. Noen som har opplevd at sånt virket? P.S. Selvfølgelig ingen tanker om å være utro, oppføre meg horete eller lignende. Anonymous poster hash: acbaa...431
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Tja... det kan jo hende, men det kommer an på hvordan han er "skrudd sammen" i hodet, vil jeg tro. Håpet er jo at han skal gjenoppdage deg og dermed sette pris på deg igjen. Faren er selvfølgelig at han kan bli sjalu. Eller at han begynner å gi deg oppmerksomhet selv om han eeegentlig ikke vil det, bare for ikke å miste deg. Jeg tror jeg ville kjørt en kombinasjon med det du beskriver og i tillegg prøvd å finne ut hvorfor mannen ikke lenger er oppmerksom eller ønsker sex. Det er ikke "normalt" at en ellers frisk mann skal miste lysten til sex. Det ligger alltid noe bak. Spørsmålet er hva det skyldes hos din mann. Er han frisk? - mange menn vil aldri gå til en lege og innrømme problemer med potensen eller lysten. Er han veldig sliten? Sliter han psykisk? Sliter han med økonimi som du ikke vet om. Er han spillavhengig? Kan det være at han egentlig ønsker seg ut av ekteskapet? Kan han være utro? Sover han godt? Det kan jo være hvilket som helst av disse alternativene - løsningen ligger trolig i å finne årsaken bak hans manglende lyst og manglende oppmerksomhet ift deg. Men i mellomtiden så skader det ikke å vise seg fra sin aller beste side for å gi ham et lite spark bak for å ønske å gjøre noe med situasjonen selv Lykke til! Anonymous poster hash: 13403...c18
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Takk for tipset noen andre med samme erfaring? Anonymous poster hash: acbaa...431
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Ville heller bestilt time til parterapi hos familievernkontoret for å finne ut hva som er årsaken og hvordan det eventuelt kan fikses enn å spille teite spill med flørting og sjalusi Anonymous poster hash: 07f12...b65
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Ville heller bestilt time til parterapi hos familievernkontoret for å finne ut hva som er årsaken og hvordan det eventuelt kan fikses enn å spille teite spill med flørting og sjalusi Anonymous poster hash: 07f12...b65 Han vil ikke til parterapi og har ingen tro på det. Anonymous poster hash: acbaa...431
Ikkenonick Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Komminikasjon er en fin bil, har dere snakket om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå