Gå til innhold

EBAY! Hjelp, har gjort en stor tabbe!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Var på ebay i går og er ikke særlig erfaren med å handle der. Fant noe jeg likte og trykte på buy now! gikk et hakk videre også uten at jeg husker hva det sto.. Tenkte bare å se hva det ble til sammen m vare og frakt.. Viser seg i dag at jeg har bestilt varene! Prisen ble aaaaltfor høy til at jeg kan kjøpe dette!!  På "summary" siden min står det at jeg har tre betalinger som gjenstår å betale. WHAT TO DO?? Har fått mail fra hun ene der hun spør hvordan jeg vil ha varene sendt...

Skjelven og dum.....!!

Anonymous poster hash: d6947...39c
Videoannonse
Annonse
Gjest Lagå
Skrevet

Hva ble prisen da?

Du får bare sende mail til selgeren og forklare og håpe de er greie. Så får vi satse på at du har lært til neste gang at du ikke trykker på buy now hvis du ikke skal ha det for da binder du deg 

Skrevet

72 GBP!! gjorde for sikkerhetsskyld denne "feilen" to ganger i går... bare for å se hva prisen ble til sammen, trodde det var greit jeg :/  Har sendt mail til begge selgerne nå og allerede fått svar fra hun ene om at d var greit og hun kansellerte.. huffameg, ikke bra!!

Anonymous poster hash: d6947...39c
Skrevet

Står tydelig at du binder deg til å kjøpe og betale varene. Finn heller en valutakalkulator. Når jeg er på Ebay står ca norsk pris, både på varen og frakt, på varens side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...