Gjest sug lut Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 ...kjennes det ut som det beste med at ferien kommer er å reise fra vaskemaskinfaan og oppvaskmaskinhelvete. Jeg er så lei - fylle-tømme-fylle-tømme-fylle-.....
ms.Pond Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Amen. Jeg gleder meg til å kunne legge opp dagen min selv. Ikke etter "møt opp her, vær her til da, og så drar du dit til da og er der til vi sier det er nok". Jadda, det blir penger av det, men aaaargh, lei nå. Og så gleder jeg meg til sørlandsferie. For på sørlandet er det alltid sol om sommeren!
Gjest sug lut Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Sørlandet høres deilig ut, jeg har egt sittet og drømt litt om å leie hytte noen dager, men det blir vel med drømmen, er så mye annet vi uansett skal i sommer. Jeg er ellers så feilkobla i hue at for meg er det alltid sol om sommeren uansett hvor jeg er, hehe, husker aldri at det har vært såkalt "dårlig sommer", og det er veldig praktisk
ms.Pond Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Så deilig! Husker det alltid var fint vær om sommeren når jeg var liten. Kanskje derfor jeg alltid får 'hjemlengsel' når det er dårlig vær på sommeren her. Hører fra øvrig familie at det er smellvarme og late dager på stranda nesten hver dag, og jeg kjenner det stikker litt her jeg fryser med ullsokker på beina og ser striregnet utenfor vinduet. Trøndersommeren har kommet for fullt. Sukk. Men jeg unner dere finvær av hele mitt hjerte, for det er det sommeren skal være. Fin og varm. Kos dere :) Jeg tar igjen et par uker i august
bIomstre Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Ettersom jeg er oppvokst uten, og ikke fikk meg en før jeg var 25, så eeeelsker jeg oppvaskmaskinen. I allefall å fylle den. Og jeg gleder meg hver gang jeg får plass til alt (gjerne etter å ha stabla om et par ganger). Heldigvis rydder alt seg inn i skapene helt av seg selv etterpå! Vaskemaskin derimot... ikke så god venn med. Og BRRRETTING (æsj, ordet er jo tom stygt), er drepen. Føler det er på tide å revolusjonere den innretningen der, kanskje jeg skal ta det som feriejobb... (eller ikke). Det er jo alltid fint vær en eller annen gang ila sommeren, eller? Ja, vi har hatt 3 dager hitill mener jeg det stod i avisa i går... Uansett, mine beste barndomsminner er st.hans med grilling i øspøs, bading etter tordenbyger, camping i gjørmehøl... men også tropesommer på Solastranda. Takke seg til at man ikke blir værsjuk, det virker så slitsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå