Gjest Nerdens'mus Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Min mor har vært på besøk hele uka for å passe junior når jeg og gubben er på jobb. I dag vil hun på restaurant er det noen restauranter i Trondheim som har lekekrok som er artig for en på ca 2? Helst noe høyere standard en mac'cern og Peppes. Vet de fleste restauranter er vennlige mot barn, men vil at den skal være litt artig for han
Mille Alexandra Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 ikke som jeg kommer på, men hva om dere kan ta med noen leker/tegnesaker til junior så slipper dere å bli så "låst" mtp restaurant? er jo som du sier, mest McDonalds og og Peppes som har slikt
Gjest ronja røverdatter Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Be heller bestemor om å ta med noe "artig" til ungene, tegnesaker, småleker eller noe sånn. En får mye mer igjen for å lære ungene å gå på restaurant ved å sitte ved bordet og holde på med sitt enn å finne en lekekrok. Dessuten er det ikke mange restauranter som har lekekrok, heldigvis, vil jeg si. Vi har alltid hatt en "hemmelig" kurv med småleker, småspill og tegnesaker som dukker opp når det trengs og bare da og det er til glede for ungene og nytte for oss voksne.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Toscana på nardo har lekekrok og god mat. Anonymous poster hash: 75b2e...be7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå