Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 .. Og jeg blir atter en gang rasende fordi far spiller slike dataspill i stua og lar barna se på. 'Det går bra mamma, jeg tåler litt blod', sier gutten min. Etter å ha diskutert i et kvarter truet jeg med å ta sikringen- da slo far av. Dette er laaaaaangt fra første gang vi har denne konflikten. Far mener det er hans rett i hans eget hjem. Jeg er enig i det-ETTER leggetid. Far mener barna kan velge å ikke se på. Vel, han sitter midt i huset og barna må nødvendigvis komme til dataen hvis de skal ha noe med far å gjøre siden han bare sitter der hele dagen. Råd?? Blir tullete her jeg. Anonymous poster hash: 852ed...38f
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Fars rett og barna kan velge ?!?? Er far også 5 år?? Anonymous poster hash: 00eed...199
Gjest Yzma Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Far? Sikker på at du ikke mener barnas eldste bror..? :s
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Far? Sikker på at du ikke mener barnas eldste bror..? :s Jeg kysset en prins og fikk en kvisete, obsternasig, vanskelig, forvokst tenåring. Har jeg vurdert å dra? Ja. Hver dag i snart 2 år tenker jeg tanken. Men så vil man ikke være den dama som bare gav opp heller. Men så har vi nå fått 2 barn. Planlagt? Nei! Synes jeg dette er greit? Ikke faen! Men legger jeg føringer for ham og dataen så 'trasser' han. Blir ganske surt å bo med ham. Men råd til en kone som ble mor for sin mann? Hi Anonymous poster hash: 852ed...38f
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Far? Sikker på at du ikke mener barnas eldste bror..? :s Jeg kysset en prins og fikk en kvisete, obsternasig, vanskelig, forvokst tenåring. Har jeg vurdert å dra? Ja. Hver dag i snart 2 år tenker jeg tanken. Men så vil man ikke være den dama som bare gav opp heller. Så har vi nå en gang fått 2 barn. Planlagt? Nei! Synes jeg dette er greit? Ikke faen! Llegger jeg føringer for ham og dataen så 'trasser' han. Blir ganske surt å bo med ham. Noen råd til en kone som ble mor for sin mann? HiAnonymous poster hash: 852ed...38f Fikk litt noia av alle mine 'men'. Anonymous poster hash: 852ed...38f
Gjest Yzma Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Far? Sikker på at du ikke mener barnas eldste bror..? :sJeg kysset en prins og fikk en kvisete, obsternasig, vanskelig, forvokst tenåring. Har jeg vurdert å dra? Ja. Hver dag i snart 2 år tenker jeg tanken. Men så vil man ikke være den dama som bare gav opp heller. Men så har vi nå fått 2 barn. Planlagt? Nei! Synes jeg dette er greit? Ikke faen! Men legger jeg føringer for ham og dataen så 'trasser' han. Blir ganske surt å bo med ham. Men råd til en kone som ble mor for sin mann? Hi Anonymous poster hash: 852ed...38f ...fraskriv deg foreldreansvaret og send ham tilbake til hans obligatoriske mor.
Isola&Lille+julegave Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Familieterapi. Kanskje det hjelper at en utenforstående forteller han hvordan det bør være. Høres ut som dere trenger hjelp!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 Ja, det hjelper for en periode. Har da ikke snakket med feks familievernkontoret om dette, men andre ting. Det har hjulpet en periode. ... man kan ikke lære en gammel hund nye triks? Ta med meg datamaskinene og sette dem bort for noen dager? Anonymous poster hash: 852ed...38f
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 Hei, I huset vårt spilles det mye dataspill, både av mannen min og meg. Mannen min trenger å slappe av med litt spill på ettermiddagen etter jobb, og jeg respekterer at det er hans måte å slappe av på. Men vi sammen går gjennom hvilke spill han spiller når barna er våkne..de kan godt ha 18 års grense og være litt vold, men blir det for grotesk og mye blod så velger han å spille dem etter leggetid. kan ikke du si at greit du spiller når de er våkne, men er jo så mange kule spill ..velg deg noen spill å spille foran barna og noe for deg selv på kvelden. Bør ikke være så vanskelig å komme i gang med en slik avtale..for det utrolig mye morsomme spill der ute som barn godt kan sitte å se på.. Anonymous poster hash: 6ad6e...2f0
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #10 Skrevet 18. juli 2013 .. Og jeg blir atter en gang rasende fordi far spiller slike dataspill i stua og lar barna se på. 'Det går bra mamma, jeg tåler litt blod', sier gutten min. Etter å ha diskutert i et kvarter truet jeg med å ta sikringen- da slo far av. Dette er laaaaaangt fra første gang vi har denne konflikten. Far mener det er hans rett i hans eget hjem. Jeg er enig i det-ETTER leggetid. Far mener barna kan velge å ikke se på. Vel, han sitter midt i huset og barna må nødvendigvis komme til dataen hvis de skal ha noe med far å gjøre siden han bare sitter der hele dagen. Råd?? Blir tullete her jeg. Anonymous poster hash: 852ed...38f Vet du, det der synes jeg ikke høres greit ut i det hele tatt! Mange spill med 18-årsgrense som er ganske stygge, både med skyting, stygt språk (nå er det vel mest på engelsk kanskje) og andre ting en 5-åring bør spares for selv om "han bare ser på". Så lenge dette skjer når barna er våkne så holder ikke argumentet "de kan velge å ikke se på". Er faktisk pappaen som liksom skal være den voksne her.... Har dessverre ingen gode råd. Dra han med på famvern så han kan få høre det fra en nøytral part? Anonymous poster hash: 953fd...8fe
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #11 Skrevet 18. juli 2013 Tror vi bør flytte inn på kontoret deres eller ansette en person derifra en dag i uka. Er det mulig å bli mer barnslig jo eldre man blir? Hi Anonymous poster hash: 852ed...38f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå