Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Alle erfaringer er velkomne Anonymous poster hash: 7d65c...c4f
Kaklehøna Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Daftø er et supert sted. Det eneste tipset jeg har å komme med, må være at dere ikke spiser på restauranten som er der. Det tok 70 minutter fra vi bestilte, til vi fikk maten - og den smakte dritt. Prøvde igjen to dager senere, samme greia. Det var veldig mange rundt oss som klagde også. Ellers så er det et kjempe fint sted. Gå en tur ned til vannet og stien rundt. Bad og kos dere. Daftøland er mye større enn hva vi trodde, så beregn god tid, om dere skal inn dit god tur!
Gjest Tale30 Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Tusen takk for svar. Vi tenkte grillings på hytta Blir der tre dager, og regner med å returnere som pirater Vi var jo i fantastiske Abra Havn tidligere i sommer, så vi har satt lista høyt
Gjest Antarctica Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Kan like gjerne stå frem Stå frem som en stolt pirat!
Kaklehøna Skrevet 17. juli 2013 #6 Skrevet 17. juli 2013 Ah, abra havn er 100 ganger bedre, om man tenker "pirat og sjørøvere".. Daftø er ikke sånn veldig piratinspirert egentlig. Og daftøland bar kun et svakt preg av sjørøver. Men det er mange gøye ting å leke med. Et par små lekeplasser, i tillegg til daftøland. Stort område. Jeg vet ikke hva slags hytte dere skal ha. Vi hadde først 6 manns hytte, den var moderne og fin. Den siste natten hadde vi 4 mannshytte, fordi de andre var fullbooket. Ble litt skuffet over standarden der.. Og ja, husk myggspray! Jeg fikk 17 myggestikk på kun en kveld
Gjest Tale30 Skrevet 17. juli 2013 #7 Skrevet 17. juli 2013 Så bare i kalenderen at det var pirat ditt og røver datt Jeg er ganske sikker på at ingenting kan slå Abra Havn, det kiler i magen bare jeg tenker på det - og jeg er 35 Vi skal bo i en hytte med terrasse, do og dusj i alle fall. Hvordan var bassenget og stranden? Det er jo heldigvis meldt knall vær! Takk for mygg-tips :/
Kaklehøna Skrevet 17. juli 2013 #8 Skrevet 17. juli 2013 Ja. Hvor mange sengeplasser er det i den? Og kan du huske hvor hytten ligger?vi har vært i de alle tror jeg Bassengene er fine de, men vannet i barnebassenget var skikkelig kaldt når vi var der i juni. Håper det er bedre nå. Litt sklier og sånn. Ikke spesielt stort, men helt ok. Stranden nedenfor har vi ikke vært på så mye, så det husker jeg ikke helt. Vi har mest bare gått på tur rundt vannet
Gjest Tale30 Skrevet 17. juli 2013 #9 Skrevet 17. juli 2013 Det ligger i skogslyckan ( apropos mygg) vet ikke antall sengeplasser. Er det stappfullt der når det er fullt? Er det trengsel ved bassenget liksom?
Kaklehøna Skrevet 17. juli 2013 #10 Skrevet 17. juli 2013 Skogslyckan har 4 mannshyttene tror jeg. Fin beliggenhet, men temmelig gamle hytter. Koselig sted, med mye mygg. Bassengene blir fort fulle. Jeg hadde tatt badingen så tidlig, eller så sent som mulig.
Gjest Tale30 Skrevet 17. juli 2013 #11 Skrevet 17. juli 2013 Høres litt slitsomt ut i forhold til bildene på nettsiden, men vi får det nok gøy
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #12 Skrevet 18. juli 2013 Daftø er virkelig helt supert! Bedre enn Abra havn. Men er ikke en temapark slik som AH er. Hyttestandard varierer, men vi var fornøyd. Tror dere får det kjempebra! Om barna ikke er kjempesmå er det en fin plass ved siden av også. Lagunen. Der har de byen beste strand og en kul miniatyrgolf God tur! Anonymous poster hash: d5264...203
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #13 Skrevet 18. juli 2013 Daftø!!! Beste campingplassen jeg vet om. Vært der nesten hver sommer siden jeg var liten, bodde på campingvogn. Lekeplassen og bassenget har så klart forbedret seg de siste årene. Masse gøyt å finne på der, det finner dere fort ut av Anonymous poster hash: 70e7d...aec
Kaklehøna Skrevet 18. juli 2013 #14 Skrevet 18. juli 2013 Daftø er helt supert. Som pirattema by, så er abra havn 100 ganger bedre. Som feriested/lekeplass osv, så er daftø bedre. Abra havn er jo kun for pirater, altså det er kun piratinspirerte greier der. På daftø er det litt av alt. Mye mer "moro".. Vi har hvertfall kost oss veldig der, de gangene vi har reist dit. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå