Gå til innhold

hvordan begynner dere å tilvenne leggerutiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei som reiser seg opp hele tiden og blir stående. Sitter dere bare inne til de har sovnet? Noe som vil ta en evighet vil jeg tro...nå så sitter jeg rett ved å forhindrer eller legger hun ned igjen...om jeg skal nærme meg døra etter hvert så vil det ta sin tid tror jeg...

Anonymous poster hash: 7dd8c...a29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min driver også å skal herje i senge når jeg legger henne. Uansett hvor trøtt hun er. Hun bruker ALLE krefter på å vri seg rundt i senga, mens hun omtrent har øynene rullet i bakhodet av trøtthet.
Hun "stuper" og detter sammen med nesa nedi dyna hele tiden, men skal på død og liv opp igjen. Jeg lar henne bare holde på, og etterhvert legger jeg henne ned med smokke og dyna godt brettet rundt, mens jeg stryker henne over øyet eller kiler henne på magen. Da tar det ca 30 sekunder - 3 min, så sover hun. 

Men nå gidder ikke jeg å legge henne kl 19 bare for å ha en leggetid. hun sover fra 20- 22, spiser og er litt i lekegrinda, så legger hun seg igjen 23-00. og da er hun TRØTT, og sover helt til 9 neste morgen.

Gidder ikke legge henne når hun ikke er trøtt..  Og legger jeg henne før 22.30 for natta, våkner hun og skal herje midt på natta isteden for den timen på kvelden isteden. 

Skrevet

Så lenge ungen bare styrer, og ikke gråter, hadde jeg latt henne holde på. Til slutt går hun nok lei og legger seg ned. Gråter hun kan du prøve pose. Vi har brukt det, og det har fungert kjempebra.

Skrevet

Har brukt pose før, men det hjalp ikke mot at hun reiste seg, det gjorde hun likevel. Da blir det vel den lange veien med å sitte å vente til hun legger seg selv...håper det går greit iom. at hun deler rom med storesøster. Hi

Anonymous poster hash: 7dd8c...a29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...