Kari K. med to søte små Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Betaler man før man får varen, eller etterpå? Jeg er helt fersk!
Gjest Skofantomet Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Betaler først Handler sminke, leker, sengetøy (disney), drikkeflasker, matbokser, dekor til barnerom osv, dill og dall
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Gi gjerne linker til lure ting som matbokser, dekor og sminke. Jeg handla en del å ebay tidligere, men nå finner jeg egentlig ingenting lengre. Og ikke er det så billig heller! Gi meg litt restarthjelp!?? Takk! Anonymous poster hash: 44285...178
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Jeg har kjøpt kakepynte- utstyr, kremer, sjampo osv osv. Bruker bare de selgerne som er "top rated". Betaler med Paypal på forhånd. Husk å sjekke pris for porto! Det varierer veldig hvor lang tid det tar før det kommer frem. Er porto gratis, kan det ta år og dag!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Jeg var for første gang på ebay.com i kveld (har brukt .no før) og fant mye fint. Bl.a. nytt etui til både telefon og nettbrett, samt noen fine wallstickers til barnerom. Nå må jeg tvinge meg selv til å avslutte, for ebay kan man fort bli sittende med hele natta. Men nå er det sovetid ;) Anonymous poster hash: 44285...178
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Sminke, hårprodukter og klær, accessoarer, sko til meg og barna. Anonymous poster hash: 077c7...2d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå