bIomstre Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Ikke hard nok! Går utmerket å spise rett fra frysen (mums, mums) (nyttig lærdom som lagres i pms-overlevningshåndbok)
Gjest sug lut Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Hehe, utfra overskriften tenkte jeg å skrive "akkurat spisemoden", men det hadde du selvsagt allerede funnet ut. Pms er stas... jeg spiser alt som ikke løper sin vei om dagen, så jeg har hamstra kald cola zero i firepack halvannenlitere, så jeg kan seriedrikke i stedet...
ms.Pond Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Hehe, utfra overskriften tenkte jeg å skrive "akkurat spisemoden", men det hadde du selvsagt allerede funnet ut. Pms er stas... jeg spiser alt som ikke løper sin vei om dagen, så jeg har hamstra kald cola zero i firepack halvannenlitere, så jeg kan seriedrikke i stedet... Jeg ser for meg seriekoblete sugerør fra alle fire flaskene og rett i munnen Frossen brownie hørtes fantastisk godt ut. Heldigvis er jeg akkurat over den fasen hvor jeg stapper alt spiselig i munnen, nå må jeg prøve å gå det av meg igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå