Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Hvor lang tid brukte dere der inne? Hva kjøpte dere? Og er det noe barna kan holde på med? Lekerom eller noe? Er det veldig billig? Anonymous poster hash: a67f5...507
1+1=4 <3 Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Vi har overnattet de gangene vi har vært der. Da er vi inne den dagen vi kommer ca 4/5 timer så blir det en liten tur inn igjen før vi drar dagen etter! Mye er drit billig, noe er ikke så mye billigere enn hjemme.. Det er filmrom oppe ved restauranten, men vet ikke om det er vanlig å "sette" igjen ungene mens man handler.. Det er ikke noe for barna å gjøre når man handler så jeg ville ikke hatt med mine. Alternativet er hvis mannen din er med så han og ungene er ved teltet/campingen e.l. Mens du handler! Du får ikke med deg alt hvis du har med grinete unger som kjeder seg!
shewolf Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Har vært der 3-4 ganger. Veldig forskjellig hver gang hvor lang tid det tok. Kommer så innmari an på mengden mennesker som er der den dagen og hvor mye spennende det er å se på Har vært der gravid, med baby og alene. Når jeg var gravid tok køen i kassa nesten 1,5 time (til tross for at 64 kasser var åpne. Believe it or not. Den dagen solgte de for 26 millioner) Når jeg var der med baby var bestemoren med, så hun tok babyen med ut å gikk etc. hvis den ble urolig. Men den ble fort overstimulert av alle lyder, lys og folk. Aller beste løsningen synes vi var å ta med besteforeldrene på tur (koster 4-500,- for 2-roms hytte for en natt) så kan dere shoppe på morningen f.eks mens ungen(e) er med besteforeldre/vennepar etc.. Så kan de som passer shoppe etterpå? Men ikke ta med noen som skal ha mye, for da trenger jo de mye tid de også Man bør regne å dra dit til det åpner for å slippe inn. Tror det åpner 07. Og da var vi vel ute 15-16 sist gang - men da handlet vi veeeldig mye og tok 2 spisespauser. Handlet forbruksvarer, undertøy, sokker, nytt servise, gardiner, sengetøy, veske, klær til dattern og masse julegaver/bursdagsgaver/leker (lego f.eks er mye billigere der) Det er vel et lekerom om jeg ikke husker feil, det er flere steder å spise. Men jeg synes ikke det er noe sted for barn. Da MÅ man dra når det er få mennesker. Det er veldig billig der Man blir overrasket. I den ene etg. er det forbeholdt kundevognsparkering. TIPS! Hvis det er mye folk og vanskelig å drasse på vogn, parker vognen der og gå heller rundt med en liten kurv. Så lesser du av i vognen når den blir full. Vær obs på at folk gjerne tar fra vognene. Så sjekk at alt du skulle ha ligger der. Det ble veeeldig mye. Men spander på dere en hytte for 500 SEK, så slipper dere å kjøre så mye på kort tid hvertfall. Man blir sliten nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå