Gå til innhold

Inspirert: hjerteslag gutt/jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker du hvor mange hjerteslag i min. og hvilket kjønn du fikk? Evt. Om du er gravid nå..?

Anonymous poster hash: e5bf2...69a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med gutten lå den på 140-144 hele tiden. Og nå venter jeg jente. Og nå ligger den på 150.

Anonymous poster hash: 6d601...cd8

Skrevet

150 og 160 hele veien her. UL sier gutt. Alle kjerringråd sier jente på meg så de hører jeg ikke lenger på :P

Skrevet

Hjerterytmen varierer hos alle fostre. Normalen er innenfor 120-160 slag i minuttet og kommer an på bl.a aktivitetsnivå. Det sier ingenting om kjønn, og vil naturlig nok variere hos den enkelte i forhold til når man måler. Sitter du f.eks på CTG-registrering en time eller to er det sannsynlig at du vil svinge innom hele spekteret.

Anonymous poster hash: 6a99d...0b0
Skrevet

Skal etter sigende få en jente om en måned eller så, og sist vi var på kontroll var pulsen på 147.

Skrevet

Pulsen lå på ca 140-145 og jeg fikk jente

Anonymous poster hash: 8af72...fad

Skrevet

144 på gutten min :)

Anonymous poster hash: 4eafb...461

Skrevet

Begge guttene hadde mellom 150-160 hele svangerskapet. Venter nå jente og varierer fra 140-150 :)

Skrevet

Når jeg lå med CTG hadde jenta mi rytme på alt ifra 130 til 170, så jeg tror absolutt ikke på at hjerterytme har noe å si på kjønn :) 

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

Jeg venter tvillinger. 2 gutter. Han ene har ca 130-150 Og han andre har ca 150-170. Så stemmer ikke med kjønn her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...