Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Sitter bare å glor på pc skjermen og venter på at det skal komme pasienter som jeg kan registrer inn, men er jo veldig få siden det er sommer og fellesferie. Er ingen andre arbeidsoppgaver jeg kan gjøre, får ikke opplæring før etter sommeren. Har spurt sjefen og de andre ansatte om det er noe jeg kan gjøre, men det er det ikke. Sjefen ba meg finne noe tidsfordiv, lese bok, spille på pc eller noe. Hun beklaget seg og skjønte dagene ble lange, så hva kan jeg finne på?? Har lest alle bladene som er på jobben, føler det blir dumt å sitte å lese bok, mens leger, pasienter, sykepleiere osv går forbi. Så hvis noen har tips til spill på iPhone eller pc så kom med de.. Er gørr kjedelig på jobb og jeg holder på å bli gal...! Jobber vel aktivt totalt 1 time fordelt på hele arbeidsdagen Så er 5,5 time jeg ikke gjør noe. Vi tar 1 time pause siden det er sommer Anonymous poster hash: fe837...b4d
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Hva med ebok? Eller film?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Hay day!! Et utrolig artig spill! Anonymous poster hash: 83f8a...3fd
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Hay day!! Et utrolig artig spill! Anonymous poster hash: 83f8a...3fd Spiller det, men er begynt å gå lei.. Hi Anonymous poster hash: fe837...b4d
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Hva med ebok? Eller film?Er ikke lyd på pc'en:s kanskje e bok ja. Kan jeg lese det på det på vanlig pc?og hvor finner man e bøker da? Hi Anonymous poster hash: fe837...b4d
Følelsesvims Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 E-bøker kan du lese på vanlig PC ja, til og med i Word (noen av dem) Jeg leser kun e-bøker på engelsk, og laster dem ned (fy meg!). Du kan og kjøpe dem, feks her http://www.digitalbok.no/hjelp - da trenger du et program på PC'en som jobbpc'en garantert ikke har, og som du ikke får lastet ned (jeg jobber og i helsevesenet ). Hva med fagbøker av noe slag? Og hvorfor får du ikke opplæring før etter sommeren? Det må jo være ganske bortkastede ressurser? Hva jobber du som?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Du kan lage fotobok Anonymous poster hash: 2fbb0...049
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 Adobe Digital Edtions kan du bruke til å lese e-bøker på vanlig pc. Tror også at Kindle/Amazon e-bøker kan leses på vanlig pc. Anonymous poster hash: a160d...0e4
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 E-bøker kan du lese på vanlig PC ja, til og med i Word (noen av dem) Jeg leser kun e-bøker på engelsk, og laster dem ned (fy meg!). Du kan og kjøpe dem, feks her http://www.digitalbok.no/hjelp - da trenger du et program på PC'en som jobbpc'en garantert ikke har, og som du ikke får lastet ned (jeg jobber og i helsevesenet ). Hva med fagbøker av noe slag? Og hvorfor får du ikke opplæring før etter sommeren? Det må jo være ganske bortkastede ressurser? Hva jobber du som? Får ikke opplæring fordi vi er så få på jobb siden mange er på ferie og når de komme tilbake neste uke, går neste pulje på ferie.. Skulle få før sommeren, men siden det var to som ble sykemeldt ble det utsatt. Gleder meg til sommeren er ferdig for dette er gørr kjedelig.. Hi Anonymous poster hash: fe837...b4d
Nettie+jentungen Skrevet 18. juli 2013 #10 Skrevet 18. juli 2013 Du kan laste ned kindle app'en og kjøpe bøker fra Amazon
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. juli 2013 #11 Skrevet 18. juli 2013 du kan ihvertfall laste ned på vanlig smarttelefon og nettbrett. Er jo små skjermer på telefonene, men det funker for meg
BellaSuz Skrevet 18. juli 2013 #12 Skrevet 18. juli 2013 DIB, ebay, blogger, klikk.no, spill123.no Ebay kan bli dyrt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå