Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Hvor ofte ringer dere barna/hvor ofte ringer mamma og pappa? Jeg har bodd for meg selv i 3 år, har mange yngre søsken og er 21 år. Synes mamma ringer meg irriterende ofte... vi ses omtrent 2 ganger i uka, men hun ringer meg nesten alle de andre dagene. Hadde vært litt greit om hun ville høre hvordan jeg har det, meb hun ringer bare for å fortelle om dagen sin. Veldig slitsomt... Anonymous poster hash: bf5b8...930
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Jeg bor langt unna moren min, og hun ringer ca en gang annen hver mnd eller sjeldnere. Jeg bor 30 min med bil unna faren min, han ringer meg minimum en gang i uken. Anonymous poster hash: 10375...4d4
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Det var sånn før etter jeg flytta ut, men jeg sa ifra at det ble litt masse for meg, fikk ikke leve livet mitt! Så gikk det mye bedre men hun blir furt når jeg ikke ringer eller tekster etter jeg har kommet meg hjem etter en helg eller lignende fra de. Anonymous poster hash: 785ab...fda
Gjest meg&mini Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Som regel flere ganger om dagen.Vi ringer begge to:) Vi bor 5 minutters spasertur unna hverandre. Pappa bor langt unna og han snakker jeg sjeldent med. Kanskje en til to ganger i mnd eller sjeldnere.
Gjest Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Ringer hverandre hver dag vi Synes det bare er koselig jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå