Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Det er jo ganske mye salg for tiden, og jeg sitter og drømmer litt... SÅ hva synes du; er dette galskap? Fant klær til jenta mi, 53 klesplass fra str 62(som hun er nå) og helt opp til 18 mnd (tenker litt framover sjø ) Alt dette blir ca 5000 kr tilsammen. Er dette galskap? Det er rett under hundrelappen pr klesplagg, og det er merkeklær sånn som NoaNoa, Molo, Wheat, Minimoy osv. Det er hverdagsklær,så det kommer helt sikkert til å bli brukt. Hva synes du? Anonymous poster hash: ebb71...e91
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Har du råd så er det vel bare moro må du spise knekkebrød i slutten av måneden eller avbestille ferien så er det selvsagt galskap. Anonymous poster hash: e6860...91f
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Har du råd så er det vel bare moro må du spise knekkebrød i slutten av måneden eller avbestille ferien så er det selvsagt galskap. Anonymous poster hash: e6860...91f Skal ikke på ferie i år, så kanskje jeg har en unnskyldning der?? HI Anonymous poster hash: ebb71...e91
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Kommer vel an på økonomien din, det. Jeg hadde ikke giddet å handle inn til et år frem i tid med mindre det var snakk om typiske sesongsalg av f.eks ytterdresser til vinterbruk. Anonymous poster hash: 2aa26...bda
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Det kjem alltid nye sal! Bestill det ho treng fram til hausten, er mitt råd. Har 2 jenter sjølv, og veit at det alltid kjem nytt i butikkane som freistar. Då er det kjedeleg om årets klesbudsjett er brukt opp. Viss du då likevel kjøper når det kjem nytt, har du jo i realiteten ikkje spart noko. Anonymous poster hash: 6e123...0c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå