Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Må bare le. Han har jo som sikkert mange andre oppdaget tissemannen sin. Så enkelte ganger har han rettet dusjstrålen den veien, lekt med den etc. Da har jeg sagt at det ikke er lov når andre mennesker er der, men kun når man er alene. Så skulle han legge seg her om dagen da. Holder på med en fotbehandling nå så han må ha på sokker på natta i denne varmen. Derfor sa jeg han kunne få ilgge naken med bare sokkene de første timene på natta. Da sier han: "Da skal tissemannen bli stor" Jaha sier jeg. Da sier han: "Ja, det er jo lov når jeg er alene" Anonymous poster hash: 2de3b...ab4
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Han skulle nok kose seg, ja Anonymous poster hash: f05b8...0c0
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 haha, ja disse guttene, de har virkelig easy access til utstyret sitt! Min 3,5 åring er også fryktelig opptatt av tissemannen sin, holder den egentlig mer eller mindre hele tiden. Jeg spør noen ganger om tissen holder å falle av, om det er derfor han må holde den hele tiden. Ja mamma, den dætt av! Så da så.:! Anonymous poster hash: 90221...9ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå