Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Begynte å snakke med en mann jeg har vært dødsforelsket i for noen dager siden igjen. Vi snakket om reise, og jeg fortalte at jeg hadde så innmari lyst til å reise og oppleve. Blandt annet at jeg ville se Nordlys. Han sa at han har noe han vil vise meg og ville komme så fort som mulig. I dag skulle han komme, så sender han melding: "Jeg tar med meg en kompis, han kan svare bedre på spørsmål enn meg" ...?? Litt småskuffet over at han ikke skulle komme alene, men ikke minst- ikke klar for besøk av ukjent mannfolk hjemme sa jeg at vi må utsette det. Litt panikk. Nå vil dem at jeg skal komme inn til Byen neste uke å møte dem. For det er kulere og bedre å vise meg der. Får lov å ta med meg en venn eller to. Hadde dere turt? Jeg kjenner at jeg får helt panikk haha. Er av typen som liker å se for meg alt før det skjer. Anonymous poster hash: 44fad...551
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 PS. Så vet jeg ikke om han overhode er interessert i meg på den måten. Målet mitt med å ta kontakt igjen var egentlig bare å utforske om vi kunne bli bedre kjent og finne ut om vi passer sammen eller ei. HI Anonymous poster hash: 44fad...551
*Lissi* Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Ta med en venninne og møt de på en cafe. De må vel være trygt.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Atte hæ? Hva skal han vise deg? Nordlyset? Sammen med en kamerat? Hvorfor er det skummelt å møte en bekjent og en fremmed et offentlig sted i byen? Jeg er sikkert ubertreig, men skjønner ikke hva spørsmålet er. Faktisk Anonymous poster hash: 769b5...2b9
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Hva i huleste er dette? Hørtes merkelig ut... hva er det kule han vil vise i byen og hva er det kompisen skal svare spørsmål om?? For å svare på spørsmålet- jo, jeg hadde turt å møte han, men...tja... dette hørtes ut som 9. klasse. .. Anonymous poster hash: 5a456...1c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå