Gå til innhold

Hadde dere turt det her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å snakke med en mann jeg har vært dødsforelsket i for noen dager siden igjen. Vi snakket om reise, og jeg fortalte at jeg hadde så innmari lyst til å reise og oppleve. Blandt annet at jeg ville se Nordlys. 

Han sa at han har noe han vil vise meg og ville komme så fort som mulig. 

I dag skulle han komme, så sender han melding: 

"Jeg tar med meg en kompis, han kan svare bedre på spørsmål enn meg"

...?? 

Litt småskuffet over at han ikke skulle komme alene, men ikke minst- ikke klar for besøk av ukjent mannfolk hjemme sa jeg at vi må utsette det. Litt panikk. 

Nå vil dem at jeg skal komme inn til Byen neste uke å møte dem. For det er kulere og bedre å vise meg der. 

Får lov å ta med meg en venn eller to. 

Hadde dere turt? Jeg kjenner at jeg får helt panikk :P haha. Er av typen som liker å se for meg alt før det skjer. 

Anonymous poster hash: 44fad...551
Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS. Så vet jeg ikke om han overhode er interessert i meg på den måten. Målet mitt med å ta kontakt igjen var egentlig bare å utforske om vi kunne bli bedre kjent og finne ut om vi passer sammen eller ei. 

HI

Anonymous poster hash: 44fad...551
Skrevet

Ta med en venninne og møt de på en cafe. De må vel være trygt.

Skrevet

Atte hæ?

Hva skal han vise deg? Nordlyset? Sammen med en kamerat? Hvorfor er det skummelt å møte en bekjent og en fremmed et offentlig sted i byen?

Jeg er sikkert ubertreig, men skjønner ikke hva spørsmålet er. Faktisk :P

Anonymous poster hash: 769b5...2b9
Skrevet

Hva i huleste er dette? Hørtes merkelig ut... hva er det kule han vil vise i byen og hva er det kompisen skal svare spørsmål om??

For å svare på spørsmålet- jo, jeg hadde turt å møte han, men...tja... dette hørtes ut som 9. klasse. ..

Anonymous poster hash: 5a456...1c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...