Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Hva er årsaken? Hva er din manns/samboer dårligste side? HI Anonymous poster hash: d0d27...811
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 -Spiller onlinespill altfor mye(og siden det er online, "hjelper" han ofte andre spillere med ting, og kan ikke bare avslutte eller pause for å bytte bleie f.eks.) -er alltid grinete hvis han må "tidlig" opp når han har fri -roter først verre enn en haug 5-åringer, for så å mase i mange dager om at vi må rydde -spiller konstant. På telefon. Borte på besøk, hjemme med besøk, ute med venner/familie, på dass(så han bruker laaaaaang tidnår jeg er pissatreng) -er mye hjemme, men gjerne foran pc i timesvis så jeg er veldig alene med en på nesten året, uten å faktisk være aleine Filleting, jada, men ikke når det skjer omtrent hele tida. Anonymous poster hash: 3db9e...e81
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 * Veldig sjelden sex * Hakker på meg for bagateller men har aldri noe pent å si * Gir meg lite avlastning * Har inntrykk av at han ikke lenger har følelser for meg Anonymous poster hash: bdf14...b74
Gjest Antarctica Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Huff, jeg er visst bortskjemt. De to beskrivelsene over her er ikke hva jeg ville kalle "halvdårlige", de ville jeg kalle skikkelig dårlige, kjipe og triste. Med egoistiske menn.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Han: -er et surrehode som glemmer det meste, nesten også seg selv; mat og drikke til sønnen vår, enkle beskjeder som å gjøre ditt og datt i huset, lukke døra til fryseskapet. -blir sur hvis jeg sier noe negativt om han som pappa til særkullsbarna (regler, konsekvenser, kommunikasjon osv.), eller kritikk generelt. -lite sosial, prater om rare ting blant andre (sånn: HÆ? ) -viser lite engasjement for det aller aller meste, alt fra å ta med barna ut på eget initiativ, gjøre noe i huset (vi har et evig oppussingsobjekt), finne på noe for oss som en overraskelse, typ reise, middag ute, kino osv. -vanskelig for å snakke om følelser -dårlig å kommunisere -rotekopp uten like, slenger fra seg klær overalt, kvitteringer fra lommene, kopper, bestikk, verktøy osv. -gir kun komplimenter på utseende, ikke hvordan jeg ER -blitt dårlig i senga -slappfisk som sier han har null overskudd, tja hva får man energi av når man spiser alt for mye mat og bare ligger på sofaen utenom når han "rydder i garasjen"? Ja, det er iallefall mine irritasjonsmomenter. Positivt: Han sier han elsker meg uansett, sier jeg ser fantastisk flott ut selv om jeg føler meg dvask i kroppen etter to svangerskap, og han skulle gjerne hatt sex med meg hele tiden. Gjør innimellom det han bli bedt om, og han er flink til å følge handlelista til punkt og prikke når han blir bedt om å handle. Forguder babyjenta vår, og sønnen vår også. Veldig familiekjær som alltid prioriterer oss. Anonymous poster hash: 93532...594
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #6 Skrevet 17. juli 2013 Negativt: - Altfor lite sex. (han viser ikke interesse) - LAT - Spiller altfor mye. På pc og tlf. - Morragretten til langt på dag i helgene - Spiser usunt - Taus blandt folk (ikke særlig utadvent) - Gir meg skjeldent/ aldri komplimenter ang. utseende. Positivt: - Tålmodig med meg som er en hissig liten masekjærring - Godt humør - Andre syns han kan være morsom (jeg også noen ganger:p - Veldig snill - Trofast - Ordentlig - Folk har respekt for han - Smart - Søte smilerynker ved øynene <3 Anonymous poster hash: b0b02...989
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #7 Skrevet 17. juli 2013 Negativt: - Altfor lite sex. (han viser ikke interesse) - LAT - Spiller altfor mye. På pc og tlf. - Morragretten til langt på dag i helgene - Spiser usunt - Taus blandt folk (ikke særlig utadvent) - Gir meg skjeldent/ aldri komplimenter ang. utseende. Positivt: - Tålmodig med meg som er en hissig liten masekjærring - Godt humør - Andre syns han kan være morsom (jeg også noen ganger:p - Veldig snill - Trofast - Ordentlig - Folk har respekt for han - Smart - Søte smilerynker ved øynene <3 Anonymous poster hash: b0b02...989 Du beskriver min mann utenom at min er sosial blant folk................ HI Anonymous poster hash: d0d27...811
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #8 Skrevet 17. juli 2013 Og ikke morgengretten da....ellers likt............. HI Anonymous poster hash: d0d27...811
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 Han ser overhode ikke at frykten hans for å gjøre noe x'en ikke liker ødelegger for oss. Jeg forstår ham i og for seg, for det er vondt de periodene han ikke får se sønnen sin. Allikevel kunne jeg ønske han forsto hvordan det var å alltid bli nedprioritert og glemt. Hadde det vært for barnet er det noe annet, men her er det for mor :/ og det er noe hver dag. blir så lei meg av det! Alle andre sider ved ham og oss er herlige, men dette kan knekke oss i verste fall... Anonymous poster hash: af96f...f3b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #10 Skrevet 18. juli 2013 Huff, jeg er visst bortskjemt. De to beskrivelsene over her er ikke hva jeg ville kalle "halvdårlige", de ville jeg kalle skikkelig dårlige, kjipe og triste. Med egoistiske menn. Joda, kjenner man bare de dårlige sidene så. Men han har da gode sider og. Han er en fantastisk kjæreste og pappa når han engasjerer seg, på de aller fleste områder. Så det går på en måte opp i opp. Men kan jo hende jeg tar feil da, har alltid fått høre at jeg er alt for tålmodig for mitt eget beste. Av min egen mor....... (er den første som svarte, dersom det skulle være noe kluss med anonymkodene) Anonymous poster hash: 3db9e...e81
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #11 Skrevet 18. juli 2013 Han har dårlig selvtillit og tar seg selv for selvhøytidelig. Forstår ikke min humor eller min måte og snakke på. Anonymous poster hash: 7e2cf...e89
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #12 Skrevet 18. juli 2013 Min mann rødmet da jeg tøyset om den nye dama på jobben hans. Jeg tøyset "Ung? Fin rumpe? Lekre bryst? Så hun er fin, altså?" (jeg har født for ikke så lenge siden, og selvom jeg er tilbake i formen, føler jeg meg ikke særlig, men jeg tar det med et smil. Jeg har merkelig humor, derav tøysingen. Jeg var liksom litt selvironisk ) Han rødmet så voldsomt at jeg skjønte at det lå noe mer bak. Helt uskyldig, påstår han, han synes bare hun er pen og ikke noe mer, men jeg vet ikke, jeg... Hadde ikke dette skjedd, hadde vi hatt et veldig fint forhold. Nå vet jeg ikke lengre helt hvor jeg har ham.... Anonymous poster hash: 96606...383
Gjest Antarctica Skrevet 18. juli 2013 #13 Skrevet 18. juli 2013 Huff, jeg er visst bortskjemt. De to beskrivelsene over her er ikke hva jeg ville kalle "halvdårlige", de ville jeg kalle skikkelig dårlige, kjipe og triste. Med egoistiske menn. Joda, kjenner man bare de dårlige sidene så. Men han har da gode sider og. Han er en fantastisk kjæreste og pappa når han engasjerer seg, på de aller fleste områder. Så det går på en måte opp i opp. Men kan jo hende jeg tar feil da, har alltid fått høre at jeg er alt for tålmodig for mitt eget beste. Av min egen mor....... (er den første som svarte, dersom det skulle være noe kluss med anonymkodene)Anonymous poster hash: 3db9e...e81 Du svarer som en alkoholikers kone gjør når man spør hvorfor hun holder ut. "Han er snill når han ikke drikker." Mannen din er skjerm-junkie og lar sin ludomani komme foran absolutt alt annet, slik du beskriver ham. Hvis han sitter og spiller på dass (?!?!?) er det noe helt, helt galt.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #14 Skrevet 18. juli 2013 Huff, jeg er visst bortskjemt. De to beskrivelsene over her er ikke hva jeg ville kalle "halvdårlige", de ville jeg kalle skikkelig dårlige, kjipe og triste. Med egoistiske menn.Joda, kjenner man bare de dårlige sidene så. Men han har da gode sider og. Han er en fantastisk kjæreste og pappa når han engasjerer seg, på de aller fleste områder. Så det går på en måte opp i opp. Men kan jo hende jeg tar feil da, har alltid fått høre at jeg er alt for tålmodig for mitt eget beste. Av min egen mor.......(er den første som svarte, dersom det skulle være noe kluss med anonymkodene)Anonymous poster hash: 3db9e...e81 Du svarer som en alkoholikers kone gjør når man spør hvorfor hun holder ut. "Han er snill når han ikke drikker." Mannen din er skjerm-junkie og lar sin ludomani komme foran absolutt alt annet, slik du beskriver ham. Hvis han sitter og spiller på dass (?!?!?) er det noe helt, helt galt. noen leser avisa på dass, andre spiller. Plagsomt, men ikke mer enn det. Alle har og gode og dårlige sider, og veit man bare de dårlige sidene til alle rundt seg, vil man antagelig mislike de fleste Anonymous poster hash: 3db9e...e81
Gjest Antarctica Skrevet 18. juli 2013 #15 Skrevet 18. juli 2013 Huff, jeg er visst bortskjemt. De to beskrivelsene over her er ikke hva jeg ville kalle "halvdårlige", de ville jeg kalle skikkelig dårlige, kjipe og triste. Med egoistiske menn.Joda, kjenner man bare de dårlige sidene så. Men han har da gode sider og. Han er en fantastisk kjæreste og pappa når han engasjerer seg, på de aller fleste områder. Så det går på en måte opp i opp. Men kan jo hende jeg tar feil da, har alltid fått høre at jeg er alt for tålmodig for mitt eget beste. Av min egen mor.......(er den første som svarte, dersom det skulle være noe kluss med anonymkodene)Anonymous poster hash: 3db9e...e81 Du svarer som en alkoholikers kone gjør når man spør hvorfor hun holder ut. "Han er snill når han ikke drikker." Mannen din er skjerm-junkie og lar sin ludomani komme foran absolutt alt annet, slik du beskriver ham. Hvis han sitter og spiller på dass (?!?!?) er det noe helt, helt galt. noen leser avisa på dass, andre spiller. Plagsomt, men ikke mer enn det. Alle har og gode og dårlige sider, og veit man bare de dårlige sidene til alle rundt seg, vil man antagelig mislike de flesteAnonymous poster hash: 3db9e...e81 Og der kom the denial. Sorry, men alt du forteller i første innlegget om gubben din indikerer at han er junkie. Kan ikke bytte bleien på ungen for han må "hjelpe" noen andre å spille? Kjenner du noen som ikke klarer å legge fra seg avisen for å gjøre noe som er litt mer akutt...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå