Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Jeg har nylig bikket 34 uker, og er førstegangs. For noen dager siden gikk deler av slimproppen og etter dette har jeg opplevd litt "lekkasjer". Det er absolutt ikke urin, men det er nesten som vann. Lukter ikke noe særlig, ikke ekkelt i alle fall. Det går ikke igjennom nattbind (har bare det siden jeg har kjøpt inn til etter fødsel), men igjennom trusa og til buksen (ikke igjennom, ser ikke ut som jeg har tisset på meg eller noe sånt, er bare litt). Hva syns dere? Noen vits i å ringe inn når jeg likevel er i uke 34 og de ikke kommer til å stoppe fødselen uansett? Har myyyyye sterke kynnere fra tid til annen, men aldri regelmessig. Anonymous poster hash: 07ab0...17f
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Jeg hadde ringt inn og forklart situasjonen, enten til føden eller jordmor.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Jeg har nylig bikket 34 uker, og er førstegangs. For noen dager siden gikk deler av slimproppen og etter dette har jeg opplevd litt "lekkasjer". Det er absolutt ikke urin, men det er nesten som vann. Lukter ikke noe særlig, ikke ekkelt i alle fall. Det går ikke igjennom nattbind (har bare det siden jeg har kjøpt inn til etter fødsel), men igjennom trusa og til buksen (ikke igjennom, ser ikke ut som jeg har tisset på meg eller noe sånt, er bare litt). Hva syns dere? Noen vits i å ringe inn når jeg likevel er i uke 34 og de ikke kommer til å stoppe fødselen uansett? Har myyyyye sterke kynnere fra tid til annen, men aldri regelmessig. Anonymous poster hash: 07ab0...17f Høres ut som tynn utflod men ville egentlig ringt føden, just in case. Anonymous poster hash: ead29...0d4
lene29 Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Ring føden å hør med dem, bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.
Mrs.PIN Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Ring føden!! Jeg fødte selv i uke 31 og ble kjent med en som fødte i uke 32. Hos henne gikk vannet litt etter litt og heldigvis dro hun på sykehuset (og ble innlagt) for etter 6 dager måtte barnet ut med keisersnitt asap! Lykke til;-);-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå