Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Hva synes dere om det? Jeg synes det ser teit ut, det passer seg ikke. Paller liksom? Et eksempel : villapaprika.no . Uansett hvor fint alt det andre er så ble dette med pakker stygt. Og nei, jeg er ikke henne. Anonymous poster hash: e5158...fb0
Von Hertelhofen Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Jeg har et sånt bord, lagde det selv. Jeg er dog litt lei av det nå, det er jo en stund siden pallebord var in. Men billig var det, så nå bruker vi det. Tror ikke jeg hadde lagd det i dag.
Edelweis Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 fint d da. 3 hvitmalte paller med glassplate på toppen. hjul under. men min smak da :-D
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Ikke fint i det hele tatt. Ser billig og "belasta" ut Anonymous poster hash: e07da...231
Musemorbr / Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Senest i dag så jeg et bli gitt bort, så det betyr vel at paller er på tur ut like fort som det ble inn. Jeg følger ikke trender, men bare vent til furumøbler blir retro, for da har jeg den kuleste stua.
millemille Skrevet 17. juli 2013 #6 Skrevet 17. juli 2013 Jeg liker det, men har det ikke selv. Synes det er kult med hjemmelagde ting
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. juli 2013 #7 Skrevet 17. juli 2013 Eneste som er styggere er bord laget av kabeltrommel.
Himmel og hav Skrevet 17. juli 2013 #8 Skrevet 17. juli 2013 Enkelte ting er ment til å forbli det de i utgangspunktet er. Derfor er og blir bord av paller og kabeltromler, traktordekk med petuniar i og lysestaker av hermetikkbokser noe som aldri kommer inn i midt hus. Rett og slett fordi det er kustygt.
Magia Skrevet 18. juli 2013 #10 Skrevet 18. juli 2013 Jeg husker jeg så det sånn rett før det ble in, og da syns jeg det var en genial idé! For en gangs skyld er jeg glad jeg omtrent aldri gjennomfører tingene jeg får lyst til å gjøre, for nå er det ikke kult lenger når "alle" har det. Hehe. Ellers syns jeg det er kult når man bruker ting på andre måter enn det de er tiltenkt å brukes til. Kunne skrevet innlegget til Himmel og Hav bare med motsatt fortegn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå